Deli Norbert: Vége az adatgazdag évtizednek, foglalkozzunk komolyabban az analitikával!
"Most már mindenkinek tennie kell azért, hogy legyen elég adata a marketinghatékonyság növeléséhez" – foglalta össze a cégek számára egyre...
"Most már mindenkinek tennie kell azért, hogy legyen elég adata a marketinghatékonyság növeléséhez" – foglalta össze a cégek számára egyre...
A HOPPex (Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange) idén is elkészítette összegzését a magyar programmatic piac előző évi alakulásáról, amelyből kiderül, hogy a...
A meggondolatlan szabályozás sokkal inkább gátja lehet az adatok okos, felhasználók számára is előnyös felhasználásának – figyelmeztet az amerikai IAB,...
Az utóbbi időben komoly változáson megy keresztül a digitális reklámipar a kampányok célzását és mérését illetően. Elég csak az Apple-eszközökön...
IAB, TCF, CMP, FLoC, DSA, GDPR... Röviden így írhatnánk le, mi minden tartja lázban jelenleg az Adat munkacsoportot. Hogy mi...
Az IAB Hungary Adat munkacsoportjának vezetőjét, Szutor Ferencet arról kérdeztük, milyen témákkal készülnek a közelgő, szeptember 15-i nyílt napunkra. (tovább…)
Seregi-Balogh Inez posztja a webanalitika definíciójáról és folyamatáról. (tovább…)
A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat Munkacsoportja...
Üzleti AdTech reggelit tartott február 25-én a Bird & Bird, az Omnicom Media Group és az IAB Hungary.
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit, továbbá a böngészők, operációs rendszerek használati arányait. ...