Így alakult a 2023-as magyar programmatic piac
A HOPPex idén is elkészítette összegzését a hazai programmatic piac előző évi alakulásáról, amelyből kiderül, hogy a legnagyobb hirdetőnek továbbra is...
A HOPPex idén is elkészítette összegzését a hazai programmatic piac előző évi alakulásáról, amelyből kiderül, hogy a legnagyobb hirdetőnek továbbra is...
Ötödik alkalommal készítette el a Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közös Barométer kutatását, amelyben a kommunikációs iparág aktuális helyzetét...
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit, továbbá a böngészők, operációs rendszerek használati arányait. ...
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit. Új táblazatként bekerültek a böngészők, operációs rendszerek...