Nagy változások zajlanak a videós kultúrában
A YouTube megjelentette 2023-as Culture & Trends jelentését, amelynek alapját az Ipsos által, 14 országban végzett felmérés adja – ebben többek...
A YouTube megjelentette 2023-as Culture & Trends jelentését, amelynek alapját az Ipsos által, 14 országban végzett felmérés adja – ebben többek...
A Zenith a Shoptalk elnevezésű retail innovációs eseményen tapasztalt trendeket gyűjtötte össze egy rövidebb kiadványban, az alábbiakban ezek közül szemezgettünk...
Május végén Engage címmel rendezett izgalmas eseményt az IAB UK a mesterséges intelligencia (AI) témája köré építve, amelynek legfőbb tanulságait...
A TBWA reklámügynökségi hálózat szerint a 2023-as CES fókuszában a technológia humanizálódása állt. Ez egyébként nem új trend, az utóbbi...
A CES minden évben izgalmas betekintést ad a technológia új trendjeibe, és ez idén sem volt másképp. Ezúttal a ZenithMedia...
Január első hetében rendezték meg a CES technológiai, innovációs és elektronikai expót Las Vegasban, amely minden évben azon gondolat köré...
A Dentsu jelentkezett a 2023-as évre vonatkozó trendelőrejelzéssel, amelyből az alábbiakban szemezgettünk. Az IAB tagjai Dokumentumtárunkból a teljes anyagot le...
Az IAB UK egy webinar keretében kereste, mi várható idén. A FOMO-t például felváltja a JOMO és a FOGO. (tovább…)
Az amerikai hirdetőket tömörítő és így a világ marketinges irányait is elég jól tükröző ANA 2014 óta minden évben megkérdezi...
A világ hirdetőit tömörítő WFA gyűjtötte össze, milyen főbb témák lesznek jelen idén a hirdetők életében. (tovább…)