A legjobb szakdolgozat 2019-2020: taroltak a Corvinus diákjai

Megosztás

Megszületett az IAB Hungary összevont, 2019-2020-as Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázatának eredménye.

A 2018-as évvel indult, most második alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes szakdolgozat érkezett be hozzánk. Ezúton is nagyon köszönjük minden pályázó részvételét!

Legutóbb úgy alakult, hogy csupa influencer témájú dolgozat nyert, és a győztesekben ezúttal is akadt valami közös: mindannyian a Corvinuson védték diplomájukat.

A pályázatot szponzoráló Google, Group M, OMD és RTL Magyarország munkatársaiból, továbbá az IAB Hungary elnökségi tagjaiból és egy kommunikációs szakértőből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok kerültek díjazásra.

 

2019

Mesterszak

Influencerek a vállalat szolgálatában? – Influencer együttműködések jelentősége és jellemzői vállalati szempontból

Szerző: Molnár Noémi Henrietta (Budapesti Corvinus Egyetem, Vezetés és szervezés Msc,)

Konzulens: Dr. Marciniak Róbert

 

Alapszak

State of inbound marketing in the Hungarian SME market

Szerző: Maric Dávid (Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodási és menedzsment – angol nyelven)

Konzulens: Farkas Tibor

 

2020

Mesterszak

A márkabiztonság és a márkaérték kapcsolata az online hirdetési környezetben

Szerző: Oláh Eszter (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing MA)

Konzulens: Dr. Kolos Krisztina Ágnes

 

Alapszak

IKEA, az élményekkel teli bútoráruház | Az IKEA-élmény digitális színtéren történő leképeződése a vállalat Facebook oldalán

Szerző: Fekete Fanni Krisztina (Budapesti Corvinus Egyetem)

Konzulens: Dr. Csordás Tamás Viktor

 

Gratulálunk a győzteseknek! A pályázat nyertesei (végzett hallgató és konzulense) pénzjutalomban részesülnek.

A járványhelyzetre való tekintettel a díjátadó időpontjáról és formájáról még nem született döntés, de igyekszünk mielőbb jelentkezni a fejleményekkel.

 

Egyúttal köszönjük a zsűri tagjainak munkáját is! A pályaművek értékelésében részt vettek:

a szponzorok részéről

  • Kovács Péter (Google),
  • Török Dia (GroupM),
  • Néz Kata (OMG),
  • Dudás Gergely (RTL),

az IAB elnökség részéről

  • Bognár Vera (Nestlé),
  • Sopov István (Adaptive Media, IAB Elnök),

valamint

  • Szerényi Szabolcs kommunikációs szakértő.