Elindult az Ügynökségi Népszámlálás 2022!

Megosztás

Először négy évvel ezelőtt, 2018-ban kezdeményezte a Mito és az ACG Budapest az ügynökségi népszámlálást azzal a céllal, hogy a szakmabeliek véleménye alapján elkészülhessen egy mindenkinek hozzáférhető, könnyen átlátható információhalmaza az iparág helyzetéről. Most a két hazai ügynökség újra megszámolja az ügynökségeket, idén azonban már a szabadúszókat is.

Pontosan mi is ez?

Egy felmérés a magyar reklámipar aktuális helyzetéről, amelyben igyekeznek felderíteni, hogy mit szeretnek, nem szeretnek vagy szeretnének az emberek a munkájukban és a munkahelyükön, milyen juttatásokat keresnek a munkavállalók, és egyáltalán, hogy mitől lehetne jobb minden.

Miért jó, ha kitöltitek?

Két dolog miatt. Egyrészt, mert sok minden kideríthető arról, hogy mi fontos az iparág dolgozóinak. Másrészt, mert így segítetek magatokon, a kollégáitokon és a szakmabeli ismerőseiteken is. Minél többen kitöltik, annál pontosabb képet lehet kialakítani a szakmáról, a beérkező információk pedig az ügynökségeknek is irányt mutatnak, hogyan tarthatják meg vagy csábíthatják magukhoz a tehetségeket.

Jó, de csak pár percem van rá!

Bőven elég! Külön kérdőívet állítottak össze az ügynökségeknél alkalmazottként dolgozók és a szabadúszók részére, de mindkét kérdéssor többsége feleletválasztós, így gyorsan, tíz percen belül kitölthető. Persze, ha valaki szívesen fogalmazná meg néhány sorban gondolatait a szakmával kapcsolatban, azt is megteheti egy-egy kérdés alatt.

Fontos!

A publikált statisztikák teljesen anonimak. Sem a cégek, sem a dolgozók nem lesznek beazonosíthatók. A szervezők a szakma egészének szeretnének segíteni és egy általános képet kapni arról, hogy mi fontos az iparágban dolgozóknak. A néhány hetes kitöltési időszak után minden adat transzparensen kereshető, visszanézhető lesz az Ügynökségi Népszámlálás 2022 weboldalán. Arra kérünk titeket, segítsétek a szervezők munkáját egy gyors kitöltéssel, amelyet itt tudtok megtenni.

Kapcsolódó: