Hiánypótló könyv nem csak marketingeseknek – megjelent az első Marketing Trendbook

Megosztás

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által készített szakmai kiadványban 147 szerző és 24 rovatvezető mutatja be összesen 420 oldalon az üzleti, társadalmi, környezeti kihívásokra reflektáló trendeket. A hazai marketingszakma összefogásának eredménye a Marketing Trendbook, amelyhez a szakértők a szektor különböző területeiről kerültek ki.

„A Trendbook helyzet- és jövőképet ad, valamint iránytűként funkcionál minden fejlődni akaró egyén és szervezet számára. Amíg a marketing segít eligazodni a megváltozott világunkban, addig a Trendbook irányt mutat a marketing világában. A kiadvánnyal az a célunk, hogy láttassuk a marketing megváltozott szerepeit az üzleti és társadalmi értékteremtésben; teljeskörűen bemutassuk a marketing legfontosabb területeit globális és hazai szinten. Szeretnénk egy szakmai összefogást teremteni a tudás megosztásáért, és mindezt a tudást könnyen elérhetővé tenni” – idézi a közlemény Hinora Ferenc, az MMSZ elnökének gondolatait.

“A kiadvány átöleli azokat a területeket, amelyek a szerkesztők szerint ma a marketing világát alkotják. Az időszerűségét az is mutatja, hogy az elmúlt öt évben talán többet változott a marketing világa, mint az elmúlt 20 évben összességében. Egészen messze kezdünk kerülni a kizárólag purpose alapú márka hangoztatástól, rövid távú tranzakciókra épülő kampányvilágtól, és egy új, holisztikusabb megközelítés felé indulunk” – fogalmazott Bánhegyi Zsófia, a Marketing Trendbook ötletgazdája és szakmai projektvezetője, az MMSZ elnökségi tagja.

A kötetben szereplő tartalmak többek között olyan témákkal foglalkoznak, mint a mesterséges intelligencia szerepe, a generációk közti különbségek, a generációmenedzsment, az influenszerkommunikáció kihívásai és jövője, az omnichannel stratégia, a social média, a marketing szuperereje vagy az adatvezéreltség.

A kiadvány a marketing- és kommunikációs szakma szereplőit célozza a kkv-szektortól a nagyvállalatokig, a felsővezetőktől és a vállalati döntéshozóktól kezdve a fiatal pályakezdőkön át a felsőoktatásban tanulókig. De minden olyan érdeklődőnek hasznos lehet, aki szeretne gyakorlati tudást szerezni, és egyben arról is képet kapni, hogy hol tart ma a szakma és kik a meghatározó szereplői. A Marketing Trendbook a szerkesztők tervei szerint kétévente jelenik majd meg, hogy a lehető legfrissebb tudást gyűjtse össze és ossza meg.

A teljes TrendBook letöltéséhez ezen az oldalon lehet hozzáférést kérni, de ugyanitt a kiadvány nyomtatva is megrendelhető.

A Marketing Trendbook szerkesztői, rovatvezetői:

  • Román Balázs, főszerkesztő
  • Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója, az MMSZ Elnökségi tagja
  • Bujáki Zsolt, kommunikációs igazgató
  • Dr. Katona Norbert, a Neumann János Egyetem egyetemi docense, MMSZ tagozatvezetője
  • Dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke, a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) marketing-mesterképzésének vezetője
  • Éless Dénes, a Szerencsejáték Zrt. sportmarketing-vezetője
  • Hampuch Richárd, a BETONE Media vezérigazgatója
  • Harcsa Beáta, a Bonafarm stratégiai és marketingigazgatója
  • Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója
  • Jakab Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketing- és kommunikációs vezérigazgató-helyettese
  • Juhász Péter Tibor, a Vodafone és a DIGI márkaigazgatója
  • Klenovszki János, az NRC Marketingkutató és Tanácsadó ügyvezető igazgatója
  • Kósa Margó, Miniszteri Tanácsadó a Kulturális és Innovációs Minisztériumban
  • Kovács András Péter, a Magyar Telekom szegmenskommunikációs vezetője
  • Kölcsei Gergely, a Tomorrow Reklámügynökség társalapítója és tulajdonosa
  • Lobenwein Norbert, fesztiválszervező VOLT, Sound, STRAND; a B my Lake egyik alapítója, Akvárium Klub egyik tulajdonosa, vezetője
  • Márton Katalin, a Praktiker HR&CSR igazgatója
  • Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company, consumer & shopper CX directora
  • Németh Flóra, a Magyar Telekom PR & Content Product Ownere
  • Pellion Ágnes, az EY brand, marketing- és kommunikációs vezetője
  • Salem Dániel, a The Heineken Company globális kategóriamenedzsere
  • Steigervald Krisztián, generációkutató, tréner
  • Tőrös Balázs, kommunikációs tanácsadó, tartalomgyártó
  • Van Der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország fenntarthatósági és PR-vezetője
  • Varga G. Gábor, az Uniomedia tartalom- és PA-igazgatója

Kapcsolódó: