IAB Hirdetői Klub – felrázva (nem keverve)

Hirdetői Klub

Megosztás

Bognár Vera vezetésével újjáéled a Hirdetői Klub, amely a márkatulajdonosokat érintő legfontosabb digitális témák megvitatásához várja a csatlakozókat.

Bognár Vera

Március 16-ától Bognár Vera, a Nestlé Digital & Media Managere irányítja az IAB Hirdetői Klubját. Vera pályafutását a telekommunikációs szektorban kezdte, nyolc éven át foglalkozott IVR és mobil szolgáltatásokkal, majd 14 évet töltött médiaügynökségi oldalon különböző offline és digitális pozíciókban (Wavemaker, OMD, MediaCom, Havas Média). Az IAB sem ismeretlen terep számára, jelenleg az elnökség tagja, korábban pedig többek között az Oktatási munkacsoportot irányította.

Az IAB Hirdetői Klub 2012 novemberében alakult, és az a célja, hogy hiánypótló fórumot biztosítson a hirdetői oldal szakembereinek a digitális marketing és média legfontosabb témáinak megvitatásához. A részvételhez nem szükséges az IAB tagjának lenni, ugyanakkor a Hirdetői Klubhoz csatlakozók a rendszeres eszmecserék mellett az IAB Café-kon is részt vehetnek. Az idei első – webinar formátumban megrendezendő – IAB Café témáját a tavalyi digitális reklámköltés (Adex) és az idei piaci várakozások (Adexpect) adják, ami a hirdetői oldal számára is kiemelt téma.

 

Kinevezése kapcsán Vera elmondta: “A digitális marketing világa nagyon gyorsan változik, és ezért kiemelten fontos, hogy a hirdetők tapasztalatot tudjanak cserélni, és a szakmai közbeszédbe el tudják juttatni a saját szempontjaikat. Sok sürgető téma és teendő tornyosul a piac előtt, ezek között elsőként kell említeni a harmadik feles cookie-k eltűnését, de a privacy és az ad verification is fontos területek az iparág fejlődése szempontjából. Ezért szeretnénk a jövőben rendszeres találkozókat, igaz, az első alkalmak még biztosan online zajlanak.”

Várunk minden olyan szakembert a Hirdetői Klubba, aki hirdetői oldalon dolgozik, a digitális kommunikáció bármilyen területén aktív, és érdekli a szakmai közélet, illetve tudásmegosztás. Az IAB Hirdetői Klub tagságához nem szükséges IAB tagnak lenni. Jelentkezni az IAB ügyvezetőjénél, Kenessey Adriennél lehet e-mailben: [email protected]