- Bognár Vera (Nestlé, IAB Hungary elnökségi tag és IAB Hirdetői Klub vezető)
- Deli Norbert (HD marketing, Analitika munkacsoport vezető)
- Néz Kata (Omnicom Media Group, IAB Hungary elnökségi tag)
- Török Diána (GroupM, IAB blog állandó szerző)
"Abban a pillanatban, ahogy Addressable TV formában lehet kiszolgálni digitális televíziós hirdetéseket, hirtelen egy nagyon komoly hot topikként jelenhet meg... Olvass tovább
"A marketingszakma szeret a Coca-Cola, Pepsi, McDonalds, Nike kampányairól beszélni, míg a B2B márkák kommunikációjáról nem sok szó esik. Az... Olvass tovább
Az IAB Europe tizenhetedik alkalommal készítette el az előző évi reklámköltési adatokat listázó The AdEx Benchmark című riportját, amelyet az... Olvass tovább
Jánosi Péter, a Ringier Hungary kereskedelmi igazgatója A Ringier Hungary médiavállalat 2023. január óta a teljes online, print és BTL termékportfóliójának... Olvass tovább
Az elmúlt években a receptkönyvek szerepét átvették a TikTok- és Instagram Reels-videók: a mai fiatalok már ezekből a videós tartalmakból... Olvass tovább
A szolgáltatóknak és kiadóknak 2023. szeptember 30-ig kell átállniuk az új TCF szabványra, amely 2023. május 16-án lépett életbe. (tovább…) Olvass tovább
Másfél millió és 5,6 : ezt a két számot vigyétek haza magatokkal – így összegezte Román Balázs prezentációja első, középső... Olvass tovább
Ismét eredményt hirdettünk márciusban, és ezúttal egy szegedi diák is volt a győztesek között. Ennek kapcsán kaptunk meghívást egy diákokkal... Olvass tovább
Május 11-én a világ legnagyobbként emlegetett, podcast témára épített eseményén, a New York-i Podcast Upfront rendezvényen mutatták be az amerikai... Olvass tovább
Ötödik alkalommal készítette el a Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közös Barométer kutatását, amelyben a kommunikációs iparág aktuális helyzetét... Olvass tovább