- Bognár Vera (Nestlé, IAB Hungary elnökségi tag és IAB Hirdetői Klub vezető)
- Deli Norbert (HD marketing, Analitika munkacsoport vezető)
- Néz Kata (Omnicom Media Group, IAB Hungary elnökségi tag)
- Török Diána (GroupM, IAB blog állandó szerző)
A Legjobb szakdolgozat pályázat egyetemi roadshowjának újabb állomása az ELTE Gazdaságtudományi Karának campusa volt, ahol április 19-én a digitális reklámeszközök... Olvass tovább
Az International Business School (IBS) a hazai felsőoktatási intézmények között elsőként csatlakozott az IAB Hungary szervezetéhez 2023 őszén. Hallgatóik számára... Olvass tovább
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi... Olvass tovább
Az IAB Europe fenntarthatósági szabványokat kidolgozó munkacsoportja első alkalommal készített felmérést arról, hogy a kontinensen jelenleg milyen módszereket, megoldásokat használnak... Olvass tovább
A retail media szerepe Európában 2023-ra már túlnőtt a feltörekvő médiacsatornák szintjén: a szektor hirdetési költéseinek összege átlépte a 10... Olvass tovább
Az Európai Unió Bírósága (EUB) 2024. március 7-én hozott ítéletet az IAB Europe 2022. februári fellebbezésével kapcsolatban, amelyet még a... Olvass tovább
Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az... Olvass tovább
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is egy online eseményen mutattuk be a 2023-as digitális reklámköltésekről szóló IAB AdEx jelentést és... Olvass tovább
"Egy befagyott tavon kell átkelnünk úgy, hogy vékony a jég a talpunk alatt, szakad a hó és erős a szembeszél... Olvass tovább
"Amikor egy interjúalany a kisállatáról kezdett beszélni, gyakran rengeteg emlék, mély érzelmek is előkerültek, amelyek nagyon sokat hozzáadtak a kutatásomhoz;... Olvass tovább