- Bognár Vera (Nestlé, IAB Hungary elnökségi tag és IAB Hirdetői Klub vezető)
- Deli Norbert (HD marketing, Analitika munkacsoport vezető)
- Néz Kata (Omnicom Media Group, IAB Hungary elnökségi tag)
- Török Diána (GroupM, IAB blog állandó szerző)
A tavalyi év utolsó negyedévében a teljes (4 évnél idősebb) népesség naponta átlagosan 5 óra 4 percet töltött a tévékészülékek... Olvass tovább
Legutóbb az IAB Hungary mindazon történéseiről írtunk, amelyek a szervezet életében bekövetkezett változásokról és a tagjainkkal közösen elért eredményeinkről szóltak.... Olvass tovább
Az év első napjai és hetei remek lehetőséget kínálnak arra, hogy összegezzük élményeinket, és átgondoljuk az elmúlt 12 hónap legmeghatározóbb... Olvass tovább
A délnyugati régió vezető digitális ügynökségeként működnek, több éves szakmai tapasztalattal és számos iparági referenciával. Elsősorban online jelenléttel, stratégiatervezéssel és... Olvass tovább
A belga adatvédelmi hatóság (APD) tájékoztatta az IAB Europe-ot, hogy az általuk 2022 áprilisában benyújtott cselekvési terv minden pontját érvényesítette... Olvass tovább
Megalakult az IAB Hungary tizedik munkacsoportja PPC néven, amelynek legfontosabb célja, hogy az ernyőszervezet részeként lehetőséget adjon a közös gondolkodásra,... Olvass tovább
Az oktatás és a reklámpiac HR-nehézségei nem most váltak kiemelt témává, ám a Covid, a home office-világ, az egyszerre szűkülő... Olvass tovább
Új tagjainkat bemutató sorozatunkban ezúttal Farkas Zsolttal, az Evolut Agency alapító tulajdonosával és ügyvezetőjével beszélgettünk többek között az ügynökségek és... Olvass tovább
A kiskereskedelmi média a digitális reklámiparon belül az egyik legizgalmasabb fejlődési utat bejáró szegmens, az IAB Europe előrejelzése szerint például... Olvass tovább
Az IAB UK és a PwC adatai alapján 2022 első félévében 12,52 milliárd fontot költöttek a brit hirdetők digitális kommunikációra,... Olvass tovább