🎧 IAB Europe: Lehetőségek és kihívások az in-gaming hirdetések kapcsán

Megosztás

Május 9-én az IAB Europe egy webinárium keretében mutatta be az áprilisban frissített In-Gaming útmutató fontosabb változtatásait. Az online szemináriumon piaci szakemberek beszéltek tapasztalataikról, az in-gaming környezetbe ágyazott hirdetési lehetőségekről, az azokkal kapcsolatos kihívásokról és a legújabb trendekről, formátumokról, bevált gyakorlatokról.

Az alábbi, közel egyórás videóban az Eskimi termékmenedzsere, az NXT Statista alapítója és a Verve Group képviselője mesél arról, hogyan fejlődik folyamatosan ez a piaci szektor, és a márkák hogyan tudják a legügyesebben kiaknázni ebben az egyre népszerűbb csatornában rejlő lehetőségeket.

Arról, hogy hogyan lehet a gamereket négy típusba sorolni, hány gamert számoltak össze a tavalyi évben világszerte, és mekkorára nőhet ez a piac jövőre, ebben az összefoglaló cikkünkben lehet olvasni. Az IAB Europe hirdetési formátumokat és fontosabb definíciókat összegyűjtő Guide to In-Gaming kiadványát pedig IAB-tagjaink a Dokumentumtárunkban tudják lapozgatni.

FotĂł: Sean Do / Unsplash

KapcsolĂłdĂł: