Május 9-Ă©n az IAB Europe egy webinárium keretĂ©ben mutatta be az áprilisban frissĂtett In-Gaming ĂştmutatĂł fontosabb változtatásait. Az online szemináriumon piaci szakemberek beszĂ©ltek tapasztalataikrĂłl, az in-gaming környezetbe ágyazott hirdetĂ©si lehetĹ‘sĂ©gekrĹ‘l, az azokkal kapcsolatos kihĂvásokrĂłl Ă©s a legĂşjabb trendekrĹ‘l, formátumokrĂłl, bevált gyakorlatokrĂłl.
Az alábbi, közel egyĂłrás videĂłban az Eskimi termĂ©kmenedzsere, az NXT Statista alapĂtĂłja Ă©s a Verve Group kĂ©pviselĹ‘je mesĂ©l arrĂłl, hogyan fejlĹ‘dik folyamatosan ez a piaci szektor, Ă©s a márkák hogyan tudják a legĂĽgyesebben kiaknázni ebben az egyre nĂ©pszerűbb csatornában rejlĹ‘ lehetĹ‘sĂ©geket.
FotĂł: Sean Do / Unsplash
KapcsolĂłdĂł:
- Egyre nagyobbra hĂzik az in-game hirdetĂ©si piac
- H-kereskedelem, metaverzum, kreátorok, adatvĂ©delem: a digitális piac kihĂvásai 2023-ban
- A reklámokat utáljuk, a tĂ©vĂ© unalmas, a streamingen semmit nem találunk: videĂłs piac a sztereotĂpiáink fogságában
- Egyre nagyobb a hirdetésekkel bélelt streaming tévézők köre Európában