Az Ads Interactive lett a Prebid.org nemzetközi szervezet első magyarországi technológiai partnere

Megosztás

A Prebid.org első magyar tagjává és technológiai partnerévé vált az Ads Interactive Media Group, amelynek hírét közleményben jelentette be a digitális hirdetési megoldás-szolgáltató vállalat. A vezető open-source programmatic ökoszisztémához csatlakozva a vállalat most már a Prebid.org-hoz regisztrált bidder adaptereinek segítségével képes kiszolgálni a programmatic vásárlási liciteket a prebid.js (kliens oldal) és a Prebid server (szerver oldal) ágon egyaránt.

A közlemény szerint az innovációt és a magyar reklámipar megerősítését célzó víziótól vezérelve az Ads Interactive a Prebid.org partnereként a legmodernebb programmatic megoldásokat kínálja partnereinek és ügyfeleinek, így ez a kapcsolat a helyi szakértelem és a globális technológiai szabványok zökkenőmentes fúzióját is szimbolizálja. A technológia lehetővé teszi bármely itthon elérhető, hirdetést megjelenítő adserverhez (Google, Adverticum, Gemius stb.) csatlakozást, mely új nemzetközi programmatic bevételeket biztosíthat a magyar kiadóvállalatok számára.

Az Ads Interactive a Prebid.js és a Prebid Server integrálásával nemcsak átveszi, hanem tovább is fejleszti az iparágban elérhető, nagy hatékonyságú programmatic hirdetési megoldásokat. Ennek célja, hogy elősegítse a piaci szereplők részére a fokozott átláthatóságot, minimalizálja a hirdetéskiszolgálás várakozási idejét, és optimalizálja a teljes hirdetési aukció dinamikáját, lendületet adva a kiadói bevételek jelentős növekedésének.

Németh Iván, az Ads Interactive vezérigazgatója

„A Prebid.org első magyar tagjaként és partnereként nemcsak az iparág élvonalába kerülünk, hanem bizonyítjuk is elkötelezettségünket az optimális, átlátható és hatékony programmatic megoldások iránt. Bízunk benne, hogy a Prebid.org-gal való kapcsolatunk gyarapítja a hirdetési ökoszisztémát Magyarországon, és azon túl is” – fogalmazott Németh Iván, az Ads Interactive vezérigazgatója.

Kapcsolódó: