Tagcégünk a Hoppex ügyvezetője, Ihász Ingrid egy közel egy órás videóban foglalja össze a Digitalhungary oldalán.
Kapcsolódó tartalmak
ELTE-s diákoknak tartottak előadást az Oktatási Munkacsoport tagjai
A Legjobb szakdolgozat pályázat egyetemi roadshowjának újabb állomása az ELTE Gazdaságtudományi Karának campusa volt, ahol április 19-én a digitális reklámeszközök... Olvass tovább
Megalakult az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja
A retail media szerepe Európában 2023-ra már túlnőtt a feltörekvő médiacsatornák szintjén: a szektor hirdetési költéseinek összege átlépte a 10... Olvass tovább
188,8 milliárd forintos digitális reklámpiac, optimista hirdetők: megjelent az AdEx 2023 és az AdExpect 2024
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is egy online eseményen mutattuk be a 2023-as digitális reklámköltésekről szóló IAB AdEx jelentést és... Olvass tovább
Petfluencerekkel foglalkozó téma nyerte mesterszakon a Legjobb szakdolgozat pályázatot
"Amikor egy interjúalany a kisállatáról kezdett beszélni, gyakran rengeteg emlék, mély érzelmek is előkerültek, amelyek nagyon sokat hozzáadtak a kutatásomhoz;... Olvass tovább
Ismét díjaztuk a digitális marketing témában készült legjobb szakdolgozatokat
Március 22-én, péntek délelőtt adtuk át a 2023-as évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázatunk nyerteseinek járó díjakat az Atmedia... Olvass tovább
Nyári Fruzsina: Már most is néha egy Black Mirror epizódban érzem magam
Nyári Fruzsina az Adaptive Media operatív igazgatója, akivel az IAB Hungary tavaly őszi, 15. születésnapja kapcsán ültünk le beszélgetni. Akkor... Olvass tovább
Ezek a pályázatok jutottak a Legjobb szakdolgozat verseny döntőjébe
A digitális marketing témában ötödik alkalommal meghirdetett Legjobb szakdolgozat versenyünk szakmai zsűrije már értékelte a tavaly november végéig beérkezett 26... Olvass tovább
🏅A shaker, amely a mozgás örömét hirdette a BioTechUSA reklámjában
Az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja által meghirdetett Év videós hirdetése 2023 versenyen a legjobb hosszú videóért járó különdíjat a... Olvass tovább
🥉Pirula formájú kapcsoló jelzi a fájdalom múlását az Algopyrin nyári reklámjában
"A koncepciónak új réteget adott egy vizuális ötlet, amely kampányazonosítóként került fel minden anyagra: ez a termék (gyógyszer) formáját megidéző... Olvass tovább
🥈A stábnak narancsot facsaró Gyurta Dani buzdít vízspórolásra a Finish reklámjában
Fenntarthatósági és terméküzenetet egyszerre megfogalmazó videós reklám ért el megosztott* második helyezést az IAB Digitális videó Munkacsoport által meghirdetett Év videós hirdetése... Olvass tovább