Az 1/1 projekt második témája a crossmedia kampány volt. Ezzel kapcsolatban adott ki az IAB Hungary egy definíciós javaslatot.
Ahogyan az várható volt, és a kérdőívek eredményei igazolták is, a crossmedia kampányt sokféleképpen definiálja a piac. A különbségek feloldására az IAB Hungary egy definíció páros megállapítását javasolja:
Crossmedia jelenlét: minden olyan kommunikáció, melyben több médiatípus egyidejű használata valósul meg.
Integrált kampány: olyan crossmedia kommunikáció, amelynél több médiatípus összehangolt használata egy közös, végső kommunikációs/marketing/üzleti célt szolgál. A kampány által kommunikált üzenet stratégiai szinten harmonizál, azonban a taktikai szövegezés és az időzítés az elhelyezések sajátosságait, valamint a vásárlói döntéshozatali útvonalat figyelembe véve eltérhet.
A további részleteket itt találod: Crossmedia_definíció_IAB_Hungary A kérdőívek alapján készült összesítésről itt olvashatsz: http://iabhublog.com/2019/02/28/1-1-crossmedia-velemenyek-osszefoglalasa/