Új iparági kezdeményezés a programmatic átláthatóságának növelésére
Az EDIPUB, az IAB France, az IAB Europe, az Union des marques, az UDECAM, az SRI és az IAB Tech...
Az EDIPUB, az IAB France, az IAB Europe, az Union des marques, az UDECAM, az SRI és az IAB Tech...
Az IAB Europe által kiadott új keretrendszer egységes definíciókkal, mutatókkal és metrikákkal kívánja segíteni a digitálismédia-kutatások felhasználóit. (tovább…)
Az 1/1 projekt második témája a crossmedia kampány volt. Ezzel kapcsolatban adott ki az IAB Hungary egy definíciós javaslatot. (tovább…)
Elsőként az influencer fogalmát jártuk körbe. Nagy örömünkre sokan beszálltatok a közös munkába. (tovább…)
Az IAB nemrégiben jelentkezett a friss kreatívcsomaggal, amelyben a legújabb területekre is kitérnek, így a natív megjelenésekre, a 360 fokos...
Mobil munkacsoportunk frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott. (tovább…)
Rusvai Richárd, a Sztenderdizálás munkacsoport vezetője segítségével jártuk körbe azt, hogy milyen egységesítési törekvések vannak jelen a digitális piacon. A...