A digitális videóhirdetésekről beszélgetünk
Az 1/1 projekt keretében, a Kreatív OVA díjátadójához kapcsolódva járjuk körbe a témát. (tovább…)
Az 1/1 projekt keretében, a Kreatív OVA díjátadójához kapcsolódva járjuk körbe a témát. (tovább…)
A digitális videó után újabb izgalmas témával jelentkezünk az IAB Hungary 1/1 projektje keretében. (tovább…)
Lezárult 1/1 projektünk keretében a digitális videó fogalom felmérése, de a végleges fogalommagyarázat még nem készült el. Ennek az okait...
1/1 projektünk keretében most a digitális videó fogalmát járjuk körbe. Dudás Gergely, az RTL Magyarország kereskedelmi igazgatója, az R-Time vezetője...
Az IAB Hungary folytatja az 1/1 digitális fogalmakat feltáró projektjét, és most a digitális videó témaköréhez várjuk a szakértők válaszait....
Az 1/1 projekt második témája a crossmedia kampány volt. Ezzel kapcsolatban adott ki az IAB Hungary egy definíciós javaslatot. (tovább…)
Elkészült a második 1/1 vizsgálatunk összefoglaló elemzése. A feladat a crossmedia kampány kereteinek meghatározása volt, amit 38 szakember adott meg...
Több mint nyolcvan kérdőív kitöltő és egy jól sikerült szakmai beszélgetés után összeállt az IAB Hungary első összefoglalója az 1/1...
1/1 projektünk keretében gyakran használt szakkifejezések valós, közös tartalmát keressük. Ezúttal a crossmedia kampány fogalmán igyekszünk fogást találni. Ehhez kapcsolódóan...
Az IAB 1/1 projektjének keretein belül szöveges válaszokat, definíciós javaslatokat elemzünk és összegzünk, ami nem lenne könnyű feladat segítség nélkül....