Skai: A retail media szelete a digitális médiatorta közel egyötödét is elérheti 2027-re
Mára a retail media a harmadik legproduktívabb digitális hirdetési csatornává vált a search és social media után, így aztán nem...
Mára a retail media a harmadik legproduktívabb digitális hirdetési csatornává vált a search és social media után, így aztán nem...
Megjelent a Skai harmadik negyedévet meghatározó digitális trendekről szóló elemzése, amelyben az előző időszakhoz képest negyedéves és éves összehasonlításban elemzi...
Elkészült a Skai (korábban Kenshoo) 2022 második negyedévét meghatározó digitális marketingtrendek elemzéséről szóló riportja. A jelentésben az előző időszakhoz képest...
A brit kiskereskedelmi szektoron átfolyó Amazon-hirdetések teljes összege 2024-re a 2,4 milliárd fontot is elérheti, ám a szakértők a jövőben...