Retail media kisokost készített az IAB Europe
Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportjának szakértői a nemzeti IAB-k képviselőivel közös, több hónapos egyeztetés után 101 Guide to Retail...
Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportjának szakértői a nemzeti IAB-k képviselőivel közös, több hónapos egyeztetés után 101 Guide to Retail...
A Digital Upfronts idén ősszel ismét teret ad a személyes találkozásoknak, ezúttal ráadásul már közel négy hetet igyekszik megtölteni programokkal....
Szeptember 13-án délelőtt 11 órától tart online szemináriumot az IAB Europe kiskereskedelmi média munkacsoportja. A webinárium témája az IAB Europe...
Az IAB Europe 2022 őszén jelentette be, hogy új munkacsoportot alakított a retail media számára, amely lehetőséget ad a piacági...
Aki a legújabb marketingtrendekre, a legfrissebb iparági hírekre és nemzetközi kapcsolatépítő lehetőségre vágyik, annak ott a helye Európa legnagyobb digitális...
Az ügynökségi csoportok sorra mutatják be szokásos nyári becsléseiket, legutóbb például a Dentsu előrejelzéséről írtunk, ezúttal a GroupM számai következnek. ...
Mára a retail media a harmadik legproduktívabb digitális hirdetési csatornává vált a search és social media után, így aztán nem...
A digitális reklámipar kulcsfontosságú médiacsatornájaként emlegetett retail media szektor hirdetési költései az IAB Europe előrejelzése szerint 2026-ra a 25 milliárd...
Explains címmel indított videósorozatot az IAB Europe, amelyben különböző iparági témákról, problémákról, kihívásokról és új trendekről beszélnek iparági szakértők, vagyis...
A kiskereskedelmi média a digitális reklámiparon belül az egyik legizgalmasabb fejlődési utat bejáró szegmens, az IAB Europe előrejelzése szerint például...