Társadalmi célú reklámokról készít kutatást az MRSZ és a Sharity Impact
A Call to Action projekt különböző aktivitásokon – többek között felmérésen és pályázaton – keresztül igyekszik majd bemutatni a társadalmi...
A Call to Action projekt különböző aktivitásokon – többek között felmérésen és pályázaton – keresztül igyekszik majd bemutatni a társadalmi...
Elindult az IAB Europe éves márkabiztonsági felmérése, amelyben IAB-tagcégeket kérdeznek arról, hogyan kezelték ezt a kérdést az előző évben. Az...
Ahogy azt korábban itt a blogon is megírtuk, az IAB Europe tavaly decemberben indított kérdőíves felmérést tagcégei körében, hogy friss,...
A Microsoft Advertising és az IAB Europe legújabb, közös felmérésében ezúttal arra kíváncsi, mekkora a generatív mesterséges intelligencia (AI) jelenlegi...
Az IAB Europe fenntarthatósági szabványokat kidolgozó bizottsága 2022 decemberében alakult azzal a céllal, hogy közösen kidolgozott sztenderdek követésére ösztönözzék az...
Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportjának szakértői a nemzeti IAB-k képviselőivel közös, több hónapos egyeztetés után 101 Guide to Retail...
Kilencedik éve készít kutatást az IAB Europe, hogy bemutassa az automatizált hirdetések aktuális helyzetét az európai piacon. Ahhoz azonban, hogy...
Május 11-én a világ legnagyobbként emlegetett, podcast témára épített eseményén, a New York-i Podcast Upfront rendezvényen mutatták be az amerikai...
Mára a retail media a harmadik legproduktívabb digitális hirdetési csatornává vált a search és social media után, így aztán nem...
Elkészült a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő jelentése, amelynek legfontosabb megállapításai a következők: A piac 2022-ben...