Retail media kisokost készített az IAB Europe
Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportjának szakértői a nemzeti IAB-k képviselőivel közös, több hónapos egyeztetés után 101 Guide to Retail...
Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportjának szakértői a nemzeti IAB-k képviselőivel közös, több hónapos egyeztetés után 101 Guide to Retail...
Kilencedik éve készít kutatást az IAB Europe, hogy bemutassa az automatizált hirdetések aktuális helyzetét az európai piacon. Ahhoz azonban, hogy...
Május 11-én a világ legnagyobbként emlegetett, podcast témára épített eseményén, a New York-i Podcast Upfront rendezvényen mutatták be az amerikai...
Mára a retail media a harmadik legproduktívabb digitális hirdetési csatornává vált a search és social media után, így aztán nem...
Elkészült a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő jelentése, amelynek legfontosabb megállapításai a következők: A piac 2022-ben...
A tavalyi év utolsó negyedévében a teljes (4 évnél idősebb) népesség naponta átlagosan 5 óra 4 percet töltött a tévékészülékek...
Megjelent a Skai harmadik negyedévet meghatározó digitális trendekről szóló elemzése, amelyben az előző időszakhoz képest negyedéves és éves összehasonlításban elemzi...
A Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közösen már az ötödik alkalommal készíti el a szövetség Barométer kutatását, amelyben a...
Szeptember végén publikálta közös kutatását a Google és az Ipsos, amelyben azt vizsgálták, milyen hatással vannak az emberekre a weboldalak...
A tinik több mint fele került már olyan helyzetbe a neten, amit zaklatásnak élt meg. Többségük szívesebben mond el dolgokat...