A digitális audiohirdetésekről tart webináriumot az IAB Europe és a GroupM Nexus
„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése,...
„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése,...
Szeptember 13-án délelőtt 11 órától tart online szemináriumot az IAB Europe kiskereskedelmi média munkacsoportja. A webinárium témája az IAB Europe...
Az IAB Hungary Analitika Munkacsoportja egyórás, alapozó webináriummal készül szeptember 1-én, amelynek fókuszában a GA4 által biztosított újszerű riportok alkalmazása...
Március 30-án, csütörtökön délután háromtól az IAB Europe Programmatic Trading bizottsága tart webináriumot a prémium videós környezetben elhelyezett programozott hirdetésekkel...
Az IAB Europe és a Google két online eseményt is szervez a digitális szakmának, hogy segítsen megérteni a harmadik feles...
A csatlakoztatott eszközök egyre nagyobb méretű terjedése alaposan feladja a leckét a korábban külön felületekre szabott hirdetésekre épülő üzleti modellek...
Szeptemberben az IAB Europe több online eseményt is szervez a digitális hirdetési ágazatban egyre hangsúlyosabb témaként megjelenő bizalom és transzparencia...
Az utóbbi időben komoly változáson megy keresztül a digitális reklámipar a kampányok célzását és mérését illetően. Elég csak az Apple-eszközökön...
Júniusban készült el az online kiadóknak webanalízist és tartalomoptimalizáló szoftvert kínáló Parse.ly technológiai cég 2022-es évet marketingtechnológiai szempontból meghatározó riportja....