Havas: A fogyasztók igazodást várnak a márkáktól
A digitális piac elmúlt 15 évére visszatekintő cikksorozatunkban Bognár Fruzsinát a Havas Digital Activation Expert munkatársát kérdeztük trendekről, márkákkal szembeni...
A digitális piac elmúlt 15 évére visszatekintő cikksorozatunkban Bognár Fruzsinát a Havas Digital Activation Expert munkatársát kérdeztük trendekről, márkákkal szembeni...
A Microsoft Advertising és az IAB Europe legújabb, közös felmérésében ezúttal arra kíváncsi, mekkora a generatív mesterséges intelligencia (AI) jelenlegi...
Márciusban ismét megrendezik a digitális reklámozás jövőjével foglalkozó, legnagyobb európai konferenciaként emlegetett eseményt, amelynek társszervezője az IAB Europe. A kétnapos,...
Generatív mesterséges intelligencia (MI), neurális hálózatok, algoritmizált hirdetési piac, MI-vezérelt üzleti modellek, MI-re épülő kutatási módszerek, etika és megbízhatóság -...
Aki a legújabb marketingtrendekre, a legfrissebb iparági hírekre és nemzetközi kapcsolatépítő lehetőségre vágyik, annak ott a helye Európa legnagyobb digitális...
Az ügynökségi csoportok sorra mutatják be szokásos nyári becsléseiket, legutóbb például a Dentsu előrejelzéséről írtunk, ezúttal a GroupM számai következnek. ...
Május végén Engage címmel rendezett izgalmas eseményt az IAB UK a mesterséges intelligencia (AI) témája köré építve, amelynek legfőbb tanulságait...
A CES minden évben izgalmas betekintést ad a technológia új trendjeibe, és ez idén sem volt másképp. Ezúttal a ZenithMedia...
A d3con a legnagyobb konferencia, amely a digitális reklámozás jövőjével foglalkozik. Az idei rendezvény fókuszában a programmatic, a marketingautomatizálás és...