Az IAB Europe 2022 őszén jelentette be, hogy új munkacsoportot alakított a retail media számára, amely lehetőséget ad a piacági szereplők közös gondolkodására, a legújabb ismeretek átadására, és olyan egységes ajánlások, szabványok elkészítésére, amelyek ezen új, nagy lehetőséget ígérő hirdetési szegmens működéséhez, formálásához szükségesek.
Jelenleg ugyanis nem léteznek egységes sztenderdek a kiskereskedelmi médiára vonatkozóan, ezért a munkacsoport egy rövid kérdőívben igyekszik feltérképezni, hogy melyek a legfontosabb témák és legérzékenyebb hiányosságok ezen a területen, amelyek mielőbbi megoldást várnak.
- Megjelent az IAB Europe és a Microsoft közös kutatása az európai retail szektorról
- IAB Europe: Infografika az európai retail media helyzetéről
- Skai: A retail media szelete a digitális médiatorta közel egyötödét is elérheti 2027-re
- Globálisan szolidan növekvő reklámköltést, a retail mediának szép számokat jósol a Dentsu
- Epsilon: The state of retail media in 2023
- Criteo: How to scale for retail media success