IAB Europe kérdőív: Töltsd ki most, hogy együtt alakíthassuk a retail media jövőjét!

Megosztás

Az IAB Europe 2022 őszén jelentette be, hogy új munkacsoportot alakított a retail media számára, amely lehetőséget ad a piacági szereplők közös gondolkodására, a legújabb ismeretek átadására, és olyan egységes ajánlások, szabványok elkészítésére, amelyek ezen új, nagy lehetőséget ígérő hirdetési szegmens működéséhez, formálásához szükségesek.

Jelenleg ugyanis nem léteznek egységes sztenderdek a kiskereskedelmi médiára vonatkozóan, ezért a munkacsoport egy rövid kérdőívben igyekszik feltérképezni, hogy melyek a legfontosabb témák és legérzékenyebb hiányosságok ezen a területen, amelyek mielőbbi megoldást várnak.

Az IAB Europe minden olyan, a kiskereskedelmi média vásárlásában vagy értékesítésében érdekelt céget arra kér, hogy ossza meg tapasztalatát és véleményét azzal kapcsolatban, hogy milyen tényezők akadályozzák, bizonytalanítják el a további kiskereskedelmi médiás befektetéseiben, és mely területeken érzi legfőképp szükségét a szabványosításnak.

A felmérés ezen az oldalon 5 perc alatt kitölthető, az IAB Europe az adatokat bizalmasan kezeli. A kitöltés határideje: augusztus 11., péntek.

Ha esetleg van még szabad pár perced, arra kérünk, hogy töltsd ki az IAB Europe teljes európai programmatic piacot feltérképező riportjának alapjául szolgáló kérdőívet is. A kérdőív beküldésének határideje augusztus 18., péntek.
Illusztráció: HutchRock / Pixabay

Kapcsolódó: