- Ez az esemény elmúlt.
Megint beszélnünk kell a podcastekről! Podcast Insight Hungary 2023
május 18. @ 9:00 de. - 12:30 du.
25000Ft+Áfa (IAB-TAGSÁGGAL INGYENES)A piacot reprezentatív módon elsőként az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató Intézet mérte fel 2021-ben. Ebből a kutatásból derült ki, hogy a hazai internetezők 12%-a, azaz több mint 800 ezer ember hallgat legalább heti rendszerességgel podcasteket, és ezen közönségen belül felülreprezentáltak a magas vásárlóerejű fogyasztók, akik jellemzően fiatalosnak, nyitottnak és digitálisan érettnek látják magukat. A tartalomfogyasztási szokások azonban gyorsan és sokat változnak, így ismét eljött az idő, hogy egy újabb kutatásban vizsgáljuk meg, hogyan fejlődött a podcastek piaca az elmúlt bő két év alatt.
Ezért idén Podcast Insight Hungary 2023 címmel újabb IAB Cafét szervezünk. Itt mutatjuk be a hazai podcastpiacról készített új, reprezentatív kutatásunk eredményeit, amely kapcsán szó lesz méretekről, árakról, megtérülési arányról és mindarról, ami miatt 2023-ban a piaci szereplők a legnagyobb változást várják az audio szektortól.
Mikor?
2023. május 18-án 9 órától.
Hol?
Irányi Palota (Publicis House, 1053 Budapest, Irányi utca 17.)
Program:
- 8:30-tól Regisztráció
- 9:00 Köszöntő
- 9:10 A podcastpiacot építjük – Kik, miért és hogyan hallgatnak ma podcastet hazánkban? Hogyan viszonyulnak a különböző műsorokhoz, a hirdetésekhez és a reklámozott márkákhoz? Mely tartalmak a legértékesebbek a hallgatók számára? És miért számít prémium médiumnak a podcast? Román Balázs (Betone)
- 9:40 Podcast mindenhol – De pontosan hol, milyen tartalomban és hány platformon? Hogyan alakult a podcastek sorsa az elmúlt 2 évben? A második hazai podcast médiakutatásban a fogyasztói szokásokat vizsgáltuk a különböző generációk körében. Sági Ferenc (NRC)
- 10:10 Ahol hallgatottság van, ott kényes közéleti témák is felmerülhetnek. De miért (nem) kellene ettől félnie a hirdetőknek? Pál Zsombor (Central Médiacsoport)
- 10:30-tól 11 óráig kávészünet
- 11:00 Szerepjátékos gyilkosság – Telex Nyomozó: A true crime sorozat a hazai podcastpiac egyik legnagyobb dobásának ígérkezik, amely mögött nyolc hónapos újságírói munka és több mint ötven órányi felvett interjú áll. A tízrészes podcast a szerepjátékos gyilkosságként elhíresült valódi bűnügyet, az utóbbi évtizedek egyik legfurcsább és legkülönlegesebb esetét mutatja be. A true crime formátumról, a podcastről és a készítés nehézségeiről Rovó Attila (Telex) kérdezi Janecskó Katát (Telex).
- 11:20 Kerekasztal-beszélgetés Erdélyi Eszter (Atmedia), Erőss Csaba (Dentsu), Hampuk Richárd (Betone), Horváth Rita (Publicis Groupe Hungary), Juhász Péter Tibor (Vodafone) és Pusztay András (Telex) részvételével.
- 12:30 Könnyű ebéd, networking
Az esemény az IAB tagcégei számára díjmentes, de regisztrációhoz kötött! Regisztrálni itt tudtok. A rendezvényen az IAB Hirdetői Klub tagjai 50 százalékos kedvezménnyel vehetnek részt, a kedvezményt a regisztrációs űrlapon tudják érvényesíteni. Azon érdeklődők, akik nem tagjai a szervezetnek, 25 000 Ft + áfa áron válthatnak belépőt, részvételüket itt tudják jelezni. Az eseményen minden érdeklődő kollégát és a sajtó képviselőit is szeretettel várjuk, jelentkezésüket az [email protected] címen fogadjuk.
Kapcsolódó:
- Román Balázs: A Podcast Insight Hungary 2023 kiadvány lesz az idei nagy dobásunk
- Sosem mértek még ilyen magas podcasthallgatási arányokat az Egyesült Államokban
- Átfogó, reprezentatív kutatást készít az IAB a hazai podcast piacról
- IAB US: A digitális videó, audió és a programozott hirdetések pörgették a piacot tavaly