Az influenszeri és a platformfelelősségről tart ingyenes online workshopot a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2024. február 8-án 10 órától „Fogyasztóvédelmi felelősség” címmel szervez online workshopot azzal a céllal, hogy mélyebb betekintést nyújtson a résztvevők számára a fogyasztóvédelem felelősségi rendszerébe, kiemelt figyelmet fordítva az influenszeri felelősség és a platformfelelősség kérdésköreire. Program: 10.00 – 10.10: Köszöntőt mond RIGÓ Csaba Balázs, a GVH elnöke 10.10 – 10.15: Moderátori […]

IAB Europe webinárium: Mitől lesz minőségi egy hirdetés?

Megújult az IAB Europe 2021 szeptemberében először kiadott Guide to Quality kiadványa, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az elszámoltathatóság kérdéseiben igyekszik utat mutatni. Az idei dokumentum újdonsága, hogy fenntarthatósági kérdésekkel is foglalkozik, amelyekre már bevált gyakorlatokon keresztül ad válaszokat. Az IAB Europe Guide to Quality 2024 kiadványa teljes terjedelmében dokumentuntárunkban is lapozgatható. A […]

Az MI lesz a digitális hirdetések jövőjével foglalkozó konferencia fókusztémája

CinemaxX Hamburg-Dammtor Dammtordamm 1., Hamburg, Németország

Márciusban ismét megrendezik a digitális reklámozás jövőjével foglalkozó, legnagyobb európai konferenciaként emlegetett eseményt, amelynek társszervezője az IAB Europe. A kétnapos, hamburgi rendezvény első felét idén is a hirdetőknek dedikálják, amelyen a hirdetői iparágat érintő legfontosabb témákat, kérdéseket igyekeznek körbejárni és a 2024-es évben várható trendeket bemutatni.   A második napra szervezett konferenciára a hirdetők mellett […]

IAB Europe webinárium a retail media szabványairól

Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportja 2023-ban végzett felmérést európai tagcégei között arról, hogy milyen tényezők akadályozzák, bizonytalanítják el a vállalatokat a kiskereskedelmi médiás befektetéseikben, és mely területeken érzik legfőképp szükségét a szabványosításnak. Korábban ugyanis nem voltak egységes sztenderdek a kiskereskedelmi média hirdetéseire vonatkozóan. Múlt év végén a kérdőívre beérkezett válaszokat összesítették, értékelték, februárra pedig […]

IAB Europe webinárium a fenntarthatóságról

Március utolsó keddjén fenntarthatósági témában szervez online szemináriumot az IAB Europe, ahol iparági szakértők tartanak beszámolót a digitális reklámipar jelenlegi állapotáról és mindarról a munkáról, amit tavaly óta sikerült elérni ezen a területen. Szó lesz majd a digitális reklámok szén-dioxid-kibocsátását csökkentő lehetőségekről, a szabályozásokról, az iparági szövetségek által végzett eddigi munkáról, és minden olyan fontos […]

Energiahelyzet, digitalizáció és fenntarthatóság – Áprilisban ismét Márkaépítés konferencia

Magyar Telekom Könyves Kálmán krt. 36., Budaoest

A Márkamonitor 2013-ban indította Márkaépítés konferenciáit, amelynek utolsó három kiadását már az üzleti környezet, a fogyasztói magatartás és a mindennapi élet folyamatos, véget nem érő változására utalva, a „neverending story” jegyében szervezte meg. A 2022-es konferencia például a pandémia kapcsán kialakult változásokról, a tavalyi rendezvény az orosz-ukrán háború árnyékában bekövetkezett világpolitikai és a világgazdasági átalakulásról […]

34900Ft + áfa

RTL-webinárium a “The New Life of the Living Room” kutatás eredményeiről

Online

Az RTL AdAlliance április 23-án 11 órától online eseményen mutatja be a harmadik alkalommal elkészített "The New Life of the Living Room" című kutatásának eredményeit. A legfrissebb Total Video kutatásukban ezúttal már nemcsak 11 európai ország fogyasztói szokásait elemezték, hanem az Amerikai Egyesült Államokból származó adatokkal is kiegészítették azt. Az áprilisi online közvetítésen sorra veszik […]

Ingyenes

IAB Europe’s The Great Debate – Retail Media

Online

Április 23-án 14 órától online közvetítéssel is elérhető rendezvényt szervez retail media témában az IAB Europe. A digitális iparág képviselőit ezúttal Amszterdamba várják, ahol az iparági szakértők a retail media európai piacának fejlődéséről, eddig elért és jövőben várható teljesítményéről beszélgetnek majd. Előadást tart majd többek között Daniel Knapp, az IAB Europe vezető elemzője, közgazdásza, aki […]

Az online hirdetési csalásokról tart webináriumot az IAB Europe

Online

Az IAB Europe februárban frissítette Guide to Quality kiadványát, amellyel 2021 óta igyekszik utat mutatni a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az elszámoltathatóság kérdéseiben. A legújabb útmutató idén is olyan kulcsfontosságú szempontok alapján vezeti az olvasót, mint a viewability, a márkabiztonság, a hirdetési csalás, a kampányok kreativitása, a felhasználói élmény és az adatvédelem. […]

A kommunikátorok új generációjának megtalálása az MPRSZ és az MCC konferenciájának fókusztémája

MCC Budapest Campus Tas Vezér utca 3-7., Budapest

Április 30-án Next Gen of Communicators címmel szervez konferenciát a Mathias Corvinus Collegium és a Magyar Public Relations Szövetség. A rendezvény célja, hogy az ügynökségek, vállalati kommunikációs vezetők és az akadémia vezető kommunikációs oktatói számára egy közös platformot biztosítsanak a tapasztalatok megosztására és az utánpótlással kapcsolatos legfontosabb kérdések megvitatására. Az ügynökségi és vállalati szakemberek pályakezdőkkel […]