Újszerű, szokatlan, emlékezetes digitális megjelenésekkel lehet nevezni a Pixel Perfect Awardsra

internet

Már javában várják a nevezéseket a Pixel Perfect Awards (PPA) digitális versenyére, amelyet a Kreatív Magazin és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervez. A PPA a korábbi, szintén a magazin által indított Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata lesz; a verseny arculatát a Publicis Groupe Hungary kreatív csapata készítette. A versenyre olyan, Magyarországon bejegyzett […]

Mobilpiaci előrejelzések 2023-ra

internet

Ahogy a mobileszközökön eltöltött idő globálisan átlagosan napi 5 órára nőtt, még fontosabbá vált az igény, hogy naprakészek legyünk a mobilpiac legújabb trendjeivel kapcsolatban – írja weboldalán a data.ai (korábban App Annie) adatelemzőcég, amely február 2-án, csütörtök délelőttre hirdetett webináriumot, ahol Lexi Sydow, a cég Insights részlegének vezetője mutatja be az idei év legfontosabb, mobilpiaccal […]

Ingyenes

A kutatás- és oktatásmódszertanra szervez workshopot az EMOK

Budapesti Corvinus Egyetem Fővám tér 8., Budapest, Magyarország

Február 3-án, pénteken tartja az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezet az éves Kutatás- és oktatásmódszertani workshopját a Budapesti Corvinus Egyetemen. Az egész napos programot kínáló workshop előadóiként elismert hazai és nemzetközi kutatókat, oktatókat hívtak meg. A délelőtti programot a kutatásmódszertan témája köré szervezték, amelynek fókuszában a kísérleti módszertan témaköre áll. A délután […]

5000Ft - 7000Ft

Az IAB Europe vezető közgazdásza tart webináriumot a 2023-as gazdasági kilátásokról

Február 9-én délután State of the Nation címmel tart online előadást Daniel Knapp, az IAB Europe vezető közgazdásza. A webináriumon a bizonytalan, kiszámíthatatlan gazdasági környezetben is működő digitális reklámiparral kapcsolatos meglátásairól és az európai piacon az idei évben várható legfontosabb trendekről beszél majd. Az előadást követően a közönségnek is lehetősége lesz majd kérdezni a közgazdásztól. […]

Ingyenes

Berlinben gyűlnek össze az e-kereskedelem nagyágyúi

STATION Berlin Luckenwalder Str. 4-6, Berlin, Németország

Ismét megnyitja kapuit Európa legnagyobb, e-kereskedelemmel foglalkozó rendezvénye Berlinben, amely évek óta fontos találkozási pontja és ismeretszerző bázisa az e-kereskedelmi szektorban dolgozóknak. Az eseményen olyan kiállító cégek képviseltetik magukat, mint a Shopware, a Kaufland, a Checkout, az SAP, az Ekata, a Wish, a Huboo, a Meest vagy a Criteo, a meghívott előadók között pedig idén […]

50 eurós kedvezménnyel kínálnak jegyeket a 2023-as d3con konferenciára

Hamburg , Németország

A legnagyobb konferencia Európában, amely a digitális reklámozás jövőjével foglalkozik – ezzel a mottóval jelentette be az IAB Europe, hogy megnyílt a jelentkezés a jövő márciusi d3con konferenciára, amelyre most 50 eurós kedvezménnyel kínálnak belépőket. A Hamburgba szervezett, kétnapos rendezvény első felét, egészen pontosan március 21-ét a Hirdetők Napjaként emlegetik, amelyet a hirdetőknek és ügynökségeknek […]

Online IAB Cafén mutatjuk be a digitális reklámpiac múlt évi költéseit és idei várakozásait

internet

Nyolcadik alkalommal végeztünk felmérést az IAB Hungary tagjai és partnerei körében a digitális reklámpiac alakulásáról és legfontosabb változásairól, amelynek eredményeit március utolsó csütörtökén egy online IAB Café keretében mutatjuk be. Kiderül majd, hogy mekkora lehet az idei digitális reklámköltés, mely hirdetési típusokkal szemben a legoptimistább a piac, milyen új jelenségek hatása a legmarkánsabb, és milyenek […]

IAB-tagsággal ingyenes

Minden, amit ma tudni kell a prémium videós programmaticról

internet

Március 30-án, csütörtökön délután háromtól az IAB Europe Programmatic Trading bizottsága tart webináriumot a prémium videós környezetben elhelyezett programozott hirdetésekkel kapcsolatban. Szóba kerül majd, hogy pontosan mit kell érteni prémium videó alatt, milyen mérési kihívásokkal küzd ma a piac a különböző csatornák és platformok tekintetében, de az is kiderül, hogy milyen szempontokat kell figyelembe vennie […]

A retail media lehetőségeiről és jövőjéről tartanak online is követhető rendezvényt Londonban

internet

A digitális reklámipar kulcsfontosságú médiacsatornájaként emlegetett retail media szektor hirdetési költései az IAB Europe előrejelzése szerint 2026-ra a 25 milliárd eurós összeget is elérhetik Európában. És mivel a márkák folyamatosan növelik hirdetési költéseiket ezen a csatornán – amely jelenségben a harmadik feles sütik fokozatos elértéktelenedése is szerepet játszik – fontos, hogy a digitális iparág közösen […]

TikTok A-tól Z-ig workshop

Premier Kultcafé Üllői út 2-4., Budapest, Magyarország

Hol van a TikTok helye a médiamixben? Hogyan kell ide tartalmat készíteni? Mi az a TikTok algoritmus? Hogyan és pontosan mit kell mérni? Egyáltalán mi van ma a TikTokon? Többek között ilyen kérdésekre is választ kaphatnak azok, részt vesznek a Kreatív Magazin kiadója által szervezett TikTok workshopon, amelyet áprilisban a Premier Kultcaféban tartanak. A három […]

46900FT+áfa