Adatfelelősöknek szervez klubot az IAB
Az elmúlt hónapokban minden digitális piacon érintett cég számára az adatvédelmi szabályok átalakítása jelenti az egyik legnagyobb (nem várt) feladatsort....
Bemutatjuk tagjainkat: Crimtan
Folytatjuk a tavalyi év végén indított tagi bemutatkozó sorozatunkat. Kérdéseinkre Csingár Zoltán, a Crimtan magyarországi country managere válaszolt. (tovább…)
Jelentkezz az IAB programmatic levelezőlistájára!
Programmatic munkacsoportunk felhívására már így is sokan jelentkeztek, te se maradj le! (tovább…)
23 százalékkal nőtt az amerikai digitális reklámpiac
Az IAB és a PwC US a 2017 első félévére vonatkozó számokkal jelentkezett nemrégiben. (tovább…)
9,4 százalékos növekedést ért el a hazai digitális reklámipar 2017 harmadik negyedévében
2017 végére lett végleges az IAB Hungary negyedéves digitális reklámbevételi adatsora (NORI), amely 24 médiatulajdonos és saleshouse tagjának bevallásása alapján...
A viewability volt a decemberi Hirdetői Klub témája
Októberben indult újra az IAB Hirdetői Klubja, melynek már első találkozóján a kulcstémák között említették a viewability-t. A második ülésen...
Őszies sokszínűség az októberi toplistákon
Megmutatjuk a Dkt.hu októberi számait. (tovább…)
Bemutatjuk tagjainkat: Natív Hirdetés Kft.
Új sorozatot indítottunk a blogon: sorra bemutatjuk tagjainkat. A Neticle után most a Natív Hirdetés Kft. kerül sorra. Kérdéseinkre Tóth...
Új vezetőt választott a Médiaszekció
Az IAB Médiaszekciója új vezetőt választott, miután Óhidi Zsuzsanna a lengyel Marquard ügyvezetői posztja miatti elfoglaltságokra hivatkozva lemondott. (tovább…)
Két számjegyű növekedés az európai online piacon
Elérhetőek a friss IAB AdEx adatok, amelyek szerint a videó és a mobil hajtotta a növekedést. Az európai digitális költés...
Bemutatjuk tagjainkat: Neticle
Új sorozatot indítunk a blogon: sorra bemutatjuk tagjainkat. Elsőként Szekeres Péter, a Neticle Technologies egyik alapítója válaszolta meg kérdéseinket. (tovább…)