Több mint 150 százalékkal nőtt a programmatic videó
De a programmatic piac egésze is óriásit bővült tavaly. Az IAB Europe az IHS Markit kutatócéggel együttműködésben a dmexco-n mutatta...
Friss IAB-kutatás a digitális mérésekről
2014 után ismételte meg a Priorities for Digital Measurement kutatást az IAB Europe. Ennek során a reklámpiac különböző típusú szereplőit...
“Egy 75-85%-os növekedés abszolút megalapozottnak tűnik”
Júliustól Kassai Péter irányítja az IAB Hungary egyik legaktívabb munkacsoportját. A programmatic piacról és a Programmatic munkacsoport terveiről kérdeztük. (tovább…)
A női és a sportoldalaknak jött be a július
Nyári toplista a Dkt.hu-tól. (tovább…)
Már VR-re is vannak IAB-sztenderdek
Az IAB nemrégiben jelentkezett a friss kreatívcsomaggal, amelyben a legújabb területekre is kitérnek, így a natív megjelenésekre, a 360 fokos...
Európai kezdeményezés viewability fronton
Ha a digitális inventory és a márkamegjelenések minőségéről van szó, akkor a viewability az egyik legfontosabb kérdés. Ám a téma...
Megvan a Programmatic munkacsoport új vezetője
Ő pedig Kassai Péter, aki a programmatic területről más szakmai irányba továbblépő Vándor Attilát váltja az IAB Hungary egyik legaktívabb...
Nyári uborka-szezon: az időjárási és a gasztrooldalak profitáltak eddig a nyárból
Friss, ropogós DKT-toplisták! (tovább…)
63 milliárd euró felett a globális mobilreklám-költés
Továbbra is a mobil display a domináns, derül ki az IAB Europe közléséből. Lássuk a részleteket! (tovább…)
Sopov István az IAB új elnöke
Az Adaptive Media alapító-tulajdonosát választotta meg az IAB Hungary június 27-i taggyűlése elnöknek, akinek elsődleges célja a már elkezdett fejlesztések,...
Hol tartunk most? III.
Tisztújítás előtt áll az IAB Hungary tagsága: új elnököt és részben új elnökségi tagokat választunk. Ez a változás jó apropót...
Hol tartunk most? II.
Tisztújítás előtt áll az IAB Hungary tagsága: új elnököt és részben új elnökségi tagokat választunk. Ez a változás jó apropót...