Flying Ads: Vétek nem kihasználni a beltéri DOOH-felületekben rejlő lehetőségeket!
"A digitális kifejezés sokáig csak az internetes tartalmakat jelentette, mára ez a fogalom sokkal jobban kitágult. Egyre inkább összemosódik az...
"A digitális kifejezés sokáig csak az internetes tartalmakat jelentette, mára ez a fogalom sokkal jobban kitágult. Egyre inkább összemosódik az...
November utolsó munkanapján programmatic témában tartottunk szakmai délutánt egy belvárosi pubban, ahol a workshop előadói az automatizált hirdetésekben rejlő lehetőségekről...
Az IAB Europe 2015 óta minden évben elkészíti az európai programmatic piacot érintő attitűdökről szóló jelentését. A júliusban az európai...
A Programmatic Kisokos ötlete először 2016-ban fogalmazódott meg a Programmatic Munkacsoport tagjai között, amikor felmerült a probléma, hogy egyetlen olyan...
Teljes létszámban felsorakozott az ítészek csapata az Év videós hirdetése versenyhez, amelyet az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja hirdetett meg....
A Prebid.org első magyar tagjává és technológiai partnerévé vált az Ads Interactive Media Group, amelynek hírét közleményben jelentette be a...
A kampányok hétszer nagyobb hatást képesek elérni, ha a márkáknak sikerül megtalálniuk az arra legfogékonyabb közönségüket. Vagyis ahhoz, hogy egy...
A brit The Trade Desk Intelligence és a YouGov piackutató cég arról készített közös felmérést, milyen hatással lehet a márkákra,...
Szeptember elsején ismét az Analitika Munkacsoport hívta képernyők elé a mérések iránt érdeklődőket egy mindenki számára ingyenes online szemináriummal. A webinárium ezúttal...
A YouTube megjelentette 2023-as Culture & Trends jelentését, amelynek alapját az Ipsos által, 14 országban végzett felmérés adja – ebben többek...