Egyre fontosabb a figyelem mérése a digitális marketingben
Egy átlagos fogyasztót naponta több ezer reklámüzenettel bombáznak az online térben, így aztán egyre nehezebb a figyelmét elnyerni, majd megtartani....
Egy átlagos fogyasztót naponta több ezer reklámüzenettel bombáznak az online térben, így aztán egyre nehezebb a figyelmét elnyerni, majd megtartani....
Az influencer marketing terjedésével egyre égetőbb témává vált a pontos mérhetőség és tervezhetőség kérdése. A tavaly áprilisi IAB Cafén például...
Mennyire eredményes cégeteken belül a marketingtevékenység? Valóban jól működik? – teszi fel az egyre nehezebbé váló mérés kapcsán költőiként értelmezhető...
Explains címmel indított videósorozatot az IAB Europe, amelyben különböző iparági témákról, problémákról, kihívásokról és új trendekről beszélnek iparági szakértők, vagyis...
"Sikerült egy piaci hiányt pótló összeállítást készítenünk, ami összegyűjti a digitális analitika iránt érdeklődőknek, hogy honnan tudnak az egyes alterületekről...
Miért van egyre kevesebb és pontatlanabb adatunk? Milyen iparági trendek lesznek hatással a mérésekre? Miért és hogyan kell a méréseket...
A csatlakoztatott eszközök egyre nagyobb méretű terjedése alaposan feladja a leckét a korábban külön felületekre szabott hirdetésekre épülő üzleti modellek...
Az utóbbi időben komoly változáson megy keresztül a digitális reklámipar a kampányok célzását és mérését illetően. Elég csak az Apple-eszközökön...
Nem készült fel a harmadik feles cookie-k kivezetése utáni világra az iparág, figyelmeztet az amerikai IAB új jelentésében. Megjelent az IAB...
Tóth Nóra posztja a viselkedéselemzés miértjeiről és hogyanjairól. (tovább…)