A digitális analitikáról tanulnál? Itt egy lista a képzési lehetőségekről
"Sikerült egy piaci hiányt pótló összeállítást készítenünk, ami összegyűjti a digitális analitika iránt érdeklődőknek, hogy honnan tudnak az egyes alterületekről...
"Sikerült egy piaci hiányt pótló összeállítást készítenünk, ami összegyűjti a digitális analitika iránt érdeklődőknek, hogy honnan tudnak az egyes alterületekről...
Miért van egyre kevesebb és pontatlanabb adatunk? Milyen iparági trendek lesznek hatással a mérésekre? Miért és hogyan kell a méréseket...
A csatlakoztatott eszközök egyre nagyobb méretű terjedése alaposan feladja a leckét a korábban külön felületekre szabott hirdetésekre épülő üzleti modellek...
Az utóbbi időben komoly változáson megy keresztül a digitális reklámipar a kampányok célzását és mérését illetően. Elég csak az Apple-eszközökön...
Nem készült fel a harmadik feles cookie-k kivezetése utáni világra az iparág, figyelmeztet az amerikai IAB új jelentésében. Megjelent az IAB...
Tóth Nóra posztja a viselkedéselemzés miértjeiről és hogyanjairól. (tovább…)
Seregi-Balogh Inez posztja a webanalitika definíciójáról és folyamatáról. (tovább…)
Az IAB Europe által kiadott új keretrendszer egységes definíciókkal, mutatókkal és metrikákkal kívánja segíteni a digitálismédia-kutatások felhasználóit. (tovább…)
2014 után ismételte meg a Priorities for Digital Measurement kutatást az IAB Europe. Ennek során a reklámpiac különböző típusú szereplőit...
Mérésügyi szakmai tervezet Az IAB Europe Brand Advertising Committee április 23-án szakmai tervezetet bocsátott ki, ami évekre meghatározhatja azt, hogy mit...