IAB Café a digitális reklámköltésekről

Megosztás

Június 17-én rendezzük meg szakmai-kötetlen eseményünket, ahová az Interactról hozzuk a friss-ropogós európai adatokat. Már lehet jelentkezni!

Az IAB Hungary rendszeresen szervez a tagjainak olyan alkalmakat, amikor lehetőség van egy-egy fontos, érdekes piaci jelenséget megvitatni, átbeszélni. A digitális kommunikációban érintett vállalkozások egyik legfontosabb közös témája a digitális reklámköltések mértéke, jellege, változásai. Éppen ezért hagyományteremtő céllal, a nemzetközi adatok ismeretében rendezzük meg tavaszi beszélgetésünket a digitális reklámköltésekről.

A helyszín: Premier Kultcafé

Az időpont: 2019. június 17. 17.30-21.00

Már lehetőség van a regisztrációra, és azt javasoljuk, hogy ezt minél hamarabb tedd meg, mivel a terem befogadóképessége korlátozott. Regisztrálni erre a linkre kattintva tudsz!

Minden IAB tagszervezetből 3 munkatársat térítésmentesen látunk vendégül, és olyan érdeklődőket is várunk a beszélgetésre, akik jelenleg még nem tagok. A további részletekről a következő hetekben értesítünk mindenkit.

Az IAB Caféhoz kapcsolódóan ajánljuk figyelmedbe az Interact konferenciát, amelyet az IAB Europe rendez meg évről-évre. Idén Varsó lesz a helyszín, az időpont pedig június 4-5. Az Interact többek között azért is izgalmas, mert minden évben itt mutatják be az európai digitális reklámpiac főbb számait, trendjeit. Ezek szolgálnak majd alapul az IAB Cafén is a nemzetközi kitekintéshez.

Az Adex adatokon túl szó lesz AI-ról, programmatic trendekről, reklámtechnológiáról, a mérés helyzetéről és a GDPR tapasztalatairól is. A konferencián egyébként hagyományosan erős a márkatulajdonosi jelenlét, ami külön izgalmas. Az Interacton mi is ott leszünk, és szándékaink szerint több beszámolóval jelentkezünk.