Közéleti podcastektől a true crime hangjátékig – Közel duplájára nőtt a hazai podcasthallgatók száma
Másfél millió és 5,6 : ezt a két számot vigyétek haza magatokkal – így összegezte Román Balázs prezentációja első, középső...
Másfél millió és 5,6 : ezt a két számot vigyétek haza magatokkal – így összegezte Román Balázs prezentációja első, középső...
A piacot reprezentatív módon elsőként az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató Intézet mérte fel 2021-ben. Ebből a...
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
Legutóbb az IAB Hungary mindazon történéseiről írtunk, amelyek a szervezet életében bekövetkezett változásokról és a tagjainkkal közösen elért eredményeinkről szóltak....
Október utolsó szerdáján ismét egy szakmai délelőttre hívunk titeket, amelynek keretében bemutatjuk legfrissebb kutatásunkat a hazai és nemzetközi mozgóképes tartalomfogyasztási...
A fenti kérdésre kereste a választ az IAB Hungary Influencer munkacsoportja június 15-i szakmai délelőttje keretében. Az influencerek és a...
Libor Anita (Madaz Podcast, az IAB Audio munkacsoportjának tagja) összefoglalója a 2022 áprilisának elején tartott IAB Cafe-ról. (tovább…)
Az IAB Hungary november végén “IAB Café – Fókuszban a podcast” címmel tartott online eseményt. Az elhangzottakat Libor Anita (Madaz...
Végül, de nem utolsósorban a fontos piaci adatokat publikáló Adex munkacsoport szeptember 15-i programját mutatjuk be a nyílt napunk előtt....
Az IAB Hungary Analitika munkacsoportjának vezetője, Deli Norbert is beszámolt róla, milyen témákat járnak majd körül a közelgő, szeptember 15-i...