Magyar hirdetéseket is pörget a Reddit

Megosztás

Augusztus elején jelentette be a digitális hirdetési piacon szereplő Aleph Group, hogy globális értékesítési partnerséget kötött a Reddit közösségi oldallal. Ezzel a megállapodással a kiválasztott európai és közép-ázsiai piacokon minden iparágban hozzáférést biztosítanak a Reddit globális hirdetési lehetőségeihez, és lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy elérjék a Reddit-felhasználókat a helyi piacokon és azon kívül is – olvasható a Httpool oldalán.

Az együttműködés összesen 20 országra terjed ki: Európában Horvátország, Ciprus, Észtország, Lettország, Litvánia, Magyarország, Románia, Szlovénia, Bulgária, Csehország, Moldova, Szlovákia, Lengyelország piacaira, míg Közép-Ázsiában Örményország, Azerbajdzsán, Grúzia, Kazahsztán, Tádzsikisztán, Türkmenisztán és Üzbegisztán hirdetői előtt nyílnak meg a Reddit kapui.

A Reddit több mint 100 000 egyedi közösség digitális otthona, amelyek a legkülönbözőbb témákban keresik aktívan az információt a platformon. A játéktól a divatig, a szórakozástól a pénzügyekig egészen széles a Reddit-felhasználók érdeklődési skálája, amely egyben lehetőséget kínál a hirdetőknek arra is, hogy egy megbízható, mások véleményét és döntéseit is befolyásolni képes közönségen keresztül még több embert érhessenek el.

“Az Aleph küldetése, hogy támogassa a korábban kevesebb figyelmet élvező piacokat, és erősítse azon közösségeket, amelyek eddig korlátozottan fértek hozzá a globális digitális ökoszisztémához. Ez jól kapcsolódik a Reddit-felhasználók aktív részvételéhez, akik azért keresik fel a platformot, hogy ötleteket cseréljenek, új ismereteket szerezzenek és bővítsék tudásukat kedvenc témáikban. Ezzel az új partnerséggel a Reddit is osztja elkötelezettségünket a digitális reklámipar kiegyenlítése iránt, megteremtve egyúttal annak lehetőségét is, hogy minden ember és vállalkozás a legjobban használhassa ki a digitális hirdetésekben rejlő lehetőségeket” – idézi a közlemény Gaston Taratuta, az Aleph vezérigazgatóját.

Itthon az Aleph Grouphoz tartozó Httpool magyarországi csapata segíti az értékesítést. A Httpool kiemelt partnere a LinkedIn és a Twitter közösségi oldalaknak, illetve a Spotify zenei streaming szolgáltatónak, de a Snapchat és TikTok közösségi videómegosztó platformokat is ők képviselik hazánkban.
A Httpool Magyarország nyár elején csatlakozott tagként az IAB Hungary közösségéhez, ebből az alkalomból a cég kereskedelmi igazgatójával, Door-Szabó Nórával készült egy bemutatkozó interjú.

Nyitókép: Brett Jordan / Unsplash

Ezek is érdekelhetnek:

  • TikTok: A Buyer’s Guide to Creator Marketing: Az IAB Europe és a TikTok közös útmutatója arról, hogyan érdemes a márkáknak hatékonyan kampányolnia a TikTokon.
  • IAB Europe Industry Insider with TikTok: Mi folyik a TikTokon, és mi van mögötte? Kérdések és válaszok az IAB Europe szeptemberi webináriumán, ahol a platform képviselői és iparági véleményvezérek mesélnek a TikTok világában rejlő marketinges lehetőségekről.

  • TikTok A-Z-ig újra: Kik a TikTok legnépszerűbb influencerei? Hogyan lehet hirdetésre használni, és milyen hirdetési formák várhatók még az idén? Mindez kiderül a Kreatív Magazin kiadója által szervezett második TikTok Workshopon szeptember harmadik keddjén.