Teads: Mi mutattuk be a világnak a Viewable inRead Video formátumot

Megosztás

Azon kell dolgoznunk, hogyha tényleg beköszönt a sütimentes világ, akkor is legyen hatékony hirdetési megoldásunk és célzásunk a jól körbe határolt célcsoportok elérésére – fogalmazott Horváth Tamás az Adaptive Media kereskedelmi igazgatója és a Teads üzletágvezetője, akit a digitális piac előtt álló kihívásokról, a Teads hazai jelenlétéről és az IAB-tagsággal kapcsolatos reményeiről kérdeztünk.

Tavaly év eleje óta látja el a Teads globális média platform magyarországi sales képviseletét az Adaptive Media. Mit jelent ez a partnerség a hazai digitális piac számára?

A 2011 óta a piacon lévő  Technology for Ads, a Teads keltette életre és mutatta be a világnak a „Viewable inRead Video” formátumot, amely szöveges tartalmat megszakítva kezdetben videós hirdetéseik megjelenítésére adott lehetőséget az ügyfelek számára, az évek alatt viszont számos egyedi display formátummal is bővült a szolgáltatás termékpalettája. A Teads rendszerén keresztül a hirdetők egyetlen platform segítségével érhetnek el világszinten havonta közel 1,9 milliárd, köztük Magyarországon 5,08 millió felhasználót, szigorú szempontok alapján kiválasztott, folyamatosan ellenőrzött kiadók oldalain keresztül.

A Teads továbbra is házon belül tartja a magyarországi portfoliójának fejlesztését. Az Adaptive Media helyi szereplőként segíti a kiadói együttműködések bővítését, és támogatást nyújt a hirdetők számára a Teads Ad Manager (TAM) használatában. Így az ügyfelek teljesen autonóm módon tervezhetnek a Teads hálózatával, és egyedi módon érhetik el a felhasználókat kampányaik során.

Mi a legnagyobb előnye az általatok nyújtott szolgáltatásnak?

2021 óta vagyunk jelen aktívan a magyar piacon, így a helyi szereplőket egykapus rendszerben, magyar nyelven tudjuk kiszolgálni, támogatást nyújtva a kampánymenedzsmentben és a kreatív gyártásban is. Ezáltal a magyar hirdetők és ügynökségek egy kiváló és hatékony hirdetési megoldást biztosító eszközhöz juthatnak kampányaik tervezése során.

Olyan megoldást nyújtunk, amelynek rendszere teljes mértékben transzparens, magas in-view és viewability eredményekre képes, illetve brand safe és fraud-mentes hirdetéskiszolgálást biztosít. Fontos kiemelni, hogy a rendszerben a forint is elérhető devizanem, vagyis forint alapon lehet kampányokat indítani és a számlát is forintban tudjuk adni, amivel elkerülhető az árfolyamkockázat.

Idén tavasszal léptetek be az IAB-ba, mit vártok a szervezettől?

A Teads régóta együttműködik más országokban is az IAB-vel, így szerettük volna ezt itthon is folytatni. Egy nemzetközi csapat részeként sok hasznos tudáshoz, tapasztalathoz, rálátáshoz jutunk, amivel szeretnénk támogatni a hazai digitális szakmai tudást. Mindehhez pedig nagyon jó lehetőséget teremt az IAB-n belüli munkacsoportokban, szakmai fórumokon végzett munka.

Hogy látod, mi most a digitális kommunikációs iparág előtt álló legnagyobb feladat?

Bár a Google ismét „elhalasztotta” a sütimentes világ eljövetelét, az előttünk álló kihívásról nem szabad megfeledkezni, és dolgoznunk kell azon, hogyha tényleg beköszönt a sütimentes világ, akkor is legyen hatékony hirdetési megoldásunk és célzásunk a jól körbe határolt célcsoportok elérésére.

Még több bemutatkozó interjú: