Teads: Mi mutattuk be a világnak a Viewable inRead Video formátumot
Azon kell dolgoznunk, hogyha tényleg beköszönt a sütimentes világ, akkor is legyen hatékony hirdetési megoldásunk és célzásunk a jól körbe...
Azon kell dolgoznunk, hogyha tényleg beköszönt a sütimentes világ, akkor is legyen hatékony hirdetési megoldásunk és célzásunk a jól körbe...
Az elmúlt évek kiszámíthatatlansága miatt a reklámipar megtanulta, hogy a digitális trendek már nem olyan következetesek és hosszan tartók, mint...
Októberben indult újra az IAB Hirdetői Klubja, melynek már első találkozóján a kulcstémák között említették a viewability-t. A második ülésen...
Ha a digitális inventory és a márkamegjelenések minőségéről van szó, akkor a viewability az egyik legfontosabb kérdés. Ám a téma...
A legutóbbi posztban utaltunk George Ivie-nak, az Egyesült Államokban nagy hatalmú MRC (Media Rating Council) szabályozó szervezet főnökének állásfoglalására a display hirdetések...
A digitális display hirdetések láthatósága, azaz a Viewability témakörét pont egy hónapja, az IAB Europe tanulmányának megjelenése kapcsán igyekeztem történelmi...
Akinek még nincs programja február 11-ére, szerdára, annak javasoljuk, hogy nevezzen be Endre barátunk illusztris társaságban való fellépésére. 15:00 kezdettel az IAB Europe...