Átadtuk az IAB Legjobb szakdolgozat pályázatának díjait

Megosztás

Március 24-én, pénteken délben adtuk át az IAB Hungary 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázatának díjait a GroupM Akadémia bázisán. Bár az elmúlt három évben kivétel nélkül (először, másodszor, harmadszor) a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai nyertek a pályázaton, idén először egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat.

A versenyre beérkezett 25 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük két pályázó és konzulensei részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben. A pályázatot szponzoráló Atmedia, GroupM Akadémia és OMD munkatársaiból, illetve az IAB Hungary képviselőiből, tagjaiból álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatokat díjaztuk.

Alapszak nyertese:

  • Cím: “A streamingszolgáltatók marketingje: a Netflix Magyarország Facebook- és Instagram posztjainak hatékonyság-vizsgálata a középiskolások és egyetemisták körében”
  • Szerző: Vas Bianka (Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, kereskedelem és marketing alapszak, nappali tagozat)
  • Konzulens: Dr. Kéri Anita
  • Biankával készült interjúnk itt olvasható.

Mesterszak nyertese:

  • Cím: “A fogyasztók védelme a közösségi médiában”
  • Szerző: Bogáthy Edina (Debreceni Egyetem Állam- és Jogtudományi Kar, jogász osztatlan szak, nappali tagozat)
  • Konzulens: Dr. Hajnal Zsolt
  • Edinával készített interjúnk itt olvasható.

A nyertes pályamunkákat IAB-tagjaink a Dokumentumtárunkban közvetlenül is elérik: a 2022-es év legjobb alapszakos dolgozata itt, a legjobb mesterszakos dolgozata pedig itt olvasható.

Döntőbe jutottak:

Nagy Niké – Budapesti Corvinus Egyetem: “Szponzoráció – az influencerek befolyása a fogyasztók arcápolási szokásaira”
Petkes Boglárka-Ibolya – Babes-Bolyai Tudományegyetem: “A közösségi média influencerek hatása a fogyasztók egészséges élelmiszerek iránti vásárlási szándékára”
Kiss Boglárka – Eötvös Loránd Tudományegyetem: “Az e-kereskedelem iránti fogyasztói bizalom elemzése a KKV-k bérelt és fejlesztett webáruházai esetében”
Kovács Liliána – Budapesti Corvinus Egyetem: “Influ, mi?! – Az influenszerekkel kapcsolatos megítélések és attitűdváltozások”
Sikó Beáta – Szegedi Tudományegyetem: “Miért fordít hátat az olvasó? Kísérlet a hatékony e-mail komponenseinek feltárására szemkamerás megfigyelés segítségével”
Szujó Orsolya – Budapesti Corvinus Egyetem: “A fogyasztói igények új dimenziója a marketingkommunikációban: Az élelmiszeripari kiskereskedelmi vállalatok márkaépítése a TikTokon”
Lengyel Dorottya – Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: “Digital Marketing The impact of digital marketing on brand promotion, and positioning in a world-leading FMCG organisation”

Középen Vas Bianka, a kép bal oldalán konzulense Dr. Kéri Anita, a fotó jobb oldalán Erdélyi Eszter, az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat pályázatát támogató Atmedia Digitális divíziójának vezetője (Fotó: Iványi Benjámin)

A pályaművek értékelésében a szponzorok részéről: Erdélyi Eszter (Atmedia), Néz Kata (OMG) és Török Dia (GroupM), az IAB Hungary vezetősége részéről pedig Fináczy Dóra operatív vezető, Kenessey Adrien (Telex, az IAB Oktatási munkacsoport tagja), Papliczky Pál ügyvezető és Sopov István (Adaptive Media, IAB Elnök) vett részt.

A zsűriben idén olyan szakemberek is helyet kaptak, mint Dr. Árva Tímea (ATSG, IAB Influencer munkacsoport tag), Bognár Vera (IAB Hirdetői Klub vezetője), Farkas Dániel (Star Network, IAB Influencer munkacsoport tag), Hidvégi Krisztina (New Land Media, IAB Oktatási munkacsoport tag), Horváth Ádám (NuHeadz Talent Management, IAB Influencer munkacsoport tag), Juhász Diána (New Land Media, IAB Oktatási munkacsoport tag), Dr. Kapi Anikó (IAB Influencer munkacsoport vezető), Rényi Balázs (RTL Magyarország, IAB Oktatási munkacsoport tag), Rusvai Richárd (Data Innovation, IAB Adat munkacsoport tagja) és Tímár Judit (IAB rendezvényszervező).

Török Diána, a GroupM Akadémia vezetője adta át a legjobb mesterszakos dolgozat írásáért járó díjat Bogáthy Edinának, a Debreceni Egyetemen épp záróvizsgázni készülő joghallgatójának (Fotó: Iványi Benjámin)

Már lehet jelentkezni a 2023-es pályázatra!

Ötödik alkalommal is meghirdeti szakdolgozati pályázatát az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával a felsőoktatásban végzett hallgatók számára. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett dolgozattal lehet, amelyet 2022. augusztus 1. és 2023. július 31. között védett meg a szerzője. Pályázni alap- és mesterszakos szakdolgozattal lehet.

A pályázat feltételei:
– sikeresen letett záróvizsga kitűnő (5) minősítésű diplomával
– digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat
– kitöltött jelentkezési lap

A jelentkezéseket 2023. november 30-ig várjuk, ezen az oldalon keresztül. Eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2024. márciusában kerül sor.

A tavalyi pályázat nyerteseiről itt, a Covid-járvány miatt összevont 2019/2020. évi nyertesekről itt, a 2018-as díjazottakról pedig itt lehet olvasni. Minden egyéb információt megtaláltok a Legjobb szakdolgozat oldalán.