Átadtuk az IAB Legjobb szakdolgozat pályázatának díjait
Március 24-én, pénteken délben adtuk át az IAB Hungary 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázatának díjait a...
Március 24-én, pénteken délben adtuk át az IAB Hungary 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázatának díjait a...
A streamingszolgáltatók marketingje: a Netflix Magyarország Facebook- és Instagram posztjainak hatékonyság-vizsgálata a középiskolások és egyetemisták körében – ezzel a címmel...
Vajon mitől függ, hogy egy adott pillanatban a tévézés, a YouTube-ozás vagy épp a Netflix mellett döntünk? Tényleg veszélyeztetik a...
Augusztus végén a cégen belülről információt szivárogtató források szerint a Netflix egészen jól körvonalazott, hirdetésekkel kibélelt előfizetési tervéről lehetett olvasni....
A Netflix már javában dolgozik az új, reklámokkal támogatott szolgáltatásának finomításán, amelyet januártól tervez bevezetni, ám a terveket jól ismerő...
Drága Barátaink! Ahogy beharangoztuk, szerdán kijött az IAB Europe láthatósági tanulmánya (Viewable Impressions White Paper). Kérem, hogy mindenki önállóan dolgozza fel, a...