ūüŹÖA shaker, amely a mozg√°s √∂r√∂m√©t hirdette a BioTechUSA rekl√°mj√°ban

Megoszt√°s

Az IAB Hungary Digit√°lis vide√≥ Munkacsoportja √°ltal meghirdetett √Čv vide√≥s hirdet√©se 2023 versenyen a legjobb hossz√ļ vide√≥√©rt j√°r√≥ k√ľl√∂nd√≠jat a BioTechUSA rekl√°mj√°nak √≠t√©lte a szakmai zsŇĪri. A m√°rka egy shaker szemsz√∂g√©bŇĎl, k√ľl√∂nb√∂zŇĎ sportokon √©s √©lethelyzeteken kereszt√ľl mutatta be, hogy b√°rmi is legyen valakinek a c√©lja, term√©kei seg√≠tenek azt el√©rni. A kamp√°nyr√≥l, a vide√≥s kreat√≠v k√©sz√≠t√©s√©nek h√°tter√©rŇĎl √©s ut√≥√©let√©rŇĎl T√≥th Szabolcs Attil√°t, a BioTechUSA marketing vezetŇĎj√©t k√©rdezt√ľk.

A legjobb hossz√ļ vide√≥√©rt j√°r√≥ k√ľl√∂nd√≠j:

Kampány neve: Egy shaker, megannyi cél
HirdetŇĎ: BioTechUSA
Kreat√≠v √ľgyn√∂ks√©g: BioTechUSA
Producer: Kov√°cs Istv√°n (Filmpartners Kft.)
RendezŇĎ: Praznoczy S√©bastien (Filmpartners Kft.)
OperatŇĎr: T√≥th Levente (Filmpartners Kft.)

Kamp√°ny c√©lcsoportja: 18+ nŇĎk √©s f√©rfiak, a m√°rk√°t m√°r ismerŇĎk √©s nem ismerŇĎk egyar√°nt. Mindenki, aki eddig nem volt a BioTechUSA fogyaszt√≥ja, mert nem fitness- vagy √©lsportol√≥, csak amatŇĎr, aki ritk√°n dolgozik mag√°n, de akkor is a legjobbat akarja kihozni mag√°b√≥l.

Kamp√°ny √ľzenete: A BioTechUSA sz√°m√°ra fontos, hogy fogyaszt√≥i tudj√°k, term√©keivel mindenki sz√°m√°ra k√≠n√°l megold√°st, akinek fontos az eg√©szs√©ges √©s fitt √©letm√≥d. A v√°llalat az √ľzenetet egy shaker szemsz√∂g√©bŇĎl, k√ľl√∂nb√∂zŇĎ sportokon √©s √©lethelyzeteken kereszt√ľl mutatja be: b√°rmit csin√°lsz, b√°rhol legy√©l, irod√°ban, √ļton vagy sportol√°s k√∂zben, b√°rmi is legyen a c√©lod, a BioTechUSA term√©kei seg√≠tenek azt el√©rni.

Kamp√°ny c√©lja: A v√°llalat 2023 okt√≥ber√©ben hat eur√≥pai f√≥kuszorsz√°g√°ra ‚Äď Magyarorsz√°g, N√©metorsz√°g, Ausztria, Spanyolorsz√°g, Franciaorsz√°g √©s Szlov√°kia ‚Äď kiterjedŇĎ, ‚ÄúEgy shaker, megannyi c√©l‚ÄĚ elnevez√©sŇĪ kamp√°ny√°nak c√©lja az volt, hogy az emberek felfedezz√©k term√©kei sokoldal√ļs√°g√°t √©s haszn√°latukkal t√°mogassa ŇĎket kiegyens√ļlyozott √©letm√≥djuk megteremt√©s√©ben. A kamp√°ny haz√°nkban orsz√°gszerte √≥ri√°splak√°t, citylight √©s √©p√ľleth√°l√≥ t√°mogat√°st kapott, tov√°bb√° megjelent a m√°rkanagyk√∂vetek fel√ľletein, PR-ben √©s v√°llalati kommunik√°ci√≥ban.

Mi volt a legfontosabb megrendelŇĎi k√©r√©s, kik√∂t√©s, szempont a vide√≥s kreat√≠vhoz?
Szerencs√©re a megrendelŇĎ √©s a kreat√≠v egy oldalon √ľlt, √≠gy viszonylag kev√©s kompromisszumot kellett k√∂tn√ľnk a koncepci√≥t illetŇĎen. √Ėr√ľl√ľnk, hogy olyan produkci√≥s csapattal dolgozhattunk, akik meg√©rtett√©k a c√©lt √©s konstrukt√≠van tudt√°k kidolgozni a projektet. Kik√∂t√©s√ľnk tal√°n annyi volt, hogy olyan vide√≥ k√©sz√ľlj√∂n, ami meg√ľti a nemzetk√∂zi standardeket √©s minden c√©lorsz√°gban aktu√°lis. K√©pileg, zeneileg, castingban legyen modern, halad√≥ √©s BioTechUSA-s. ūüôā

Mi volt a legnagyobb kihívás a készítésekor?
BelesŇĪr√≠teni k√©t napba minden jelenetet, felvenni mindent olyan f√©nyviszonyok mellett, amit eltervezt√ľnk, √©s √∂sszehangolni a mozg√°sokat, hogy mindig a shaker lehessen a k√∂z√©ppontban. J√≥ √©rz√©s volt olyan profikkal egy√ľtt dolgozni a kamera mindk√©t oldal√°n, akik ezt t√°mogatt√°k.

A videó fogadtatása kapcsán volt olyan visszajelzés, jelenség, hatás, amelyre nem számítottatok?
Olyan mutat√≥kat hozott, amelyek a mai modern hirdet√©si t√©rben nagyon j√≥nak sz√°m√≠tanak. A 42 m√°sodperces vide√≥nk √°tlagos megtekint√©si idŇĎtartama 39 m√°sodperc volt magyar hirdet√©sben, m√≠g 41 m√°sodperc Franciaorsz√°gban √©s a n√©met piacon 39 m√°sodperc. Ezekkel a sz√°mokkal ez az egyik legsikeresebb brand kamp√°nyunk.

√Črdekess√©g / behind the scenes:
A rekl√°mfilmet k√©t teljes napon √°t forgatt√°k egy 30 fŇĎs st√°bbal. Az irodai jeleneteknek a BioTechUSA √≥budai sz√©kh√°za adott otthont, ami 2020-ban elnyerte Az √Čv Irod√°ja fŇĎd√≠jat.

T√≥th Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketing vezetŇĎje (Fot√≥: Poly√°k Attila)

A rekl√°m k√©sz√≠t√©s√©ben r√©sztvevŇĎknek innen is gratul√°lunk az √Čv vide√≥s hirdet√©se 2023 versenyen el√©rt k√ľl√∂nd√≠jhoz!

Kapcsolódó:

 

A díjátadót és a Video 2024 IAB Cafét támogatta:

A rendezvényhez a helyszínt biztosította: