Ezek a legnépszerűbb márkák és hirdetési csatornák a fogyasztók és a marketingesek szerint
A kampányok hétszer nagyobb hatást képesek elérni, ha a márkáknak sikerül megtalálniuk az arra legfogékonyabb közönségüket. Vagyis ahhoz, hogy egy...
A kampányok hétszer nagyobb hatást képesek elérni, ha a márkáknak sikerül megtalálniuk az arra legfogékonyabb közönségüket. Vagyis ahhoz, hogy egy...
Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportjának szakértői a nemzeti IAB-k képviselőivel közös, több hónapos egyeztetés után 101 Guide to Retail...
Az IAB keretei között, non-profit, kutatás-fejlesztési konzorciumként működő IAB Technology Laboratory 2023 februárjában a “Data Clean Rooms (DCR) Guidance" nevű útmutató...
Az IAB UK adott ki nemrégiben egy rövid útmutatót arról, hogyan ismerhetők fel az olyan site-ok, amelyek kizárólag a reklámbevételek...
"A digitális reklámipar egyik vezető szereplőjeként pontosan tudjuk, milyen nehéz eligazodni és helyes döntéseket hozni a fenntarthatóság és a felelős...
Az IAB Technology Laboratory kidolgozott egy útmutatót, amely a fenntartható média legjobb gyakorlatát mutatja be az automatizált hirdetésekre vonatkozóan. Az...
Egy átlagos fogyasztót naponta több ezer reklámüzenettel bombáznak az online térben, így aztán egyre nehezebb a figyelmét elnyerni, majd megtartani....
Az IAB Europe Programmatic Trading Committee szakértői 2021 tavaszán dolgoztak ki egy útmutatót azzal a céllal, hogy európai szintű áttekintést...
Miért van egyre kevesebb és pontatlanabb adatunk? Milyen iparági trendek lesznek hatással a mérésekre? Miért és hogyan kell a méréseket...
Még tavaly szeptemberben írtunk arról, hogy az IAB Europe egy új, fenntarthatósági szabványokat kidolgozó bizottság megalakítását tervezi, hogy ezen sztenderdek...