Egyre fontosabb a figyelem mérése a digitális marketingben
Egy átlagos fogyasztót naponta több ezer reklámüzenettel bombáznak az online térben, így aztán egyre nehezebb a figyelmét elnyerni, majd megtartani....
Egy átlagos fogyasztót naponta több ezer reklámüzenettel bombáznak az online térben, így aztán egyre nehezebb a figyelmét elnyerni, majd megtartani....
Az IAB Europe Programmatic Trading Committee szakértői 2021 tavaszán dolgoztak ki egy útmutatót azzal a céllal, hogy európai szintű áttekintést...
Miért van egyre kevesebb és pontatlanabb adatunk? Milyen iparági trendek lesznek hatással a mérésekre? Miért és hogyan kell a méréseket...
Még tavaly szeptemberben írtunk arról, hogy az IAB Europe egy új, fenntarthatósági szabványokat kidolgozó bizottság megalakítását tervezi, hogy ezen sztenderdek...
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megújította az influenszer marketingről szóló tájékoztatóját, hogy naprakész gyakorlati tanácsokkal segítse a piaci szereplőket jogkövető magatartásuk...
Az IAB Europe Programmatic munkacsoportja még 2015-ben dolgozta ki első útmutatóját az automatizált hirdetések kapcsán azzal a céllal, hogy egységes...
Megjelent az IAB Europe legújabb online kiadványa Guide to Ecommerce címmel, amely az európai e-kereskedelemmel és a retail szektor hirdetéseivel...
Az IAB Europe Guide to Quality című útmutatója segítséget kíván nyújtani a digitális ökoszisztéma szereplőinek a transzparencia és az elszámoltathatóság...
Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik feles cookie-k kivezetése...