IAB Europe webinárium: Mitől lesz minőségi egy hirdetés?
Megújult az IAB Europe 2021 szeptemberében először kiadott Guide to Quality kiadványa, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az...
Megújult az IAB Europe 2021 szeptemberében először kiadott Guide to Quality kiadványa, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az...
Az IAB Europe 2021 szeptemberében készítette el először a Guide to Quality kiadványát, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a...
A 2022 októberében az Európai Unió digitális stratégiájának részeként elfogadott digitális szolgáltatásokról szóló rendelet (DSA, Digital Services Act) fő célja, hogy...
A kampányok hétszer nagyobb hatást képesek elérni, ha a márkáknak sikerül megtalálniuk az arra legfogékonyabb közönségüket. Vagyis ahhoz, hogy egy...
Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportjának szakértői a nemzeti IAB-k képviselőivel közös, több hónapos egyeztetés után 101 Guide to Retail...
Az IAB keretei között, non-profit, kutatás-fejlesztési konzorciumként működő IAB Technology Laboratory 2023 februárjában a “Data Clean Rooms (DCR) Guidance" nevű útmutató...
Az IAB UK adott ki nemrégiben egy rövid útmutatót arról, hogyan ismerhetők fel az olyan site-ok, amelyek kizárólag a reklámbevételek...
"A digitális reklámipar egyik vezető szereplőjeként pontosan tudjuk, milyen nehéz eligazodni és helyes döntéseket hozni a fenntarthatóság és a felelős...
Az IAB Technology Laboratory kidolgozott egy útmutatót, amely a fenntartható média legjobb gyakorlatát mutatja be az automatizált hirdetésekre vonatkozóan. Az...
Egy átlagos fogyasztót naponta több ezer reklámüzenettel bombáznak az online térben, így aztán egyre nehezebb a figyelmét elnyerni, majd megtartani....