A fenntartható digitális reklámozás témájában adott ki szószedetet az IAB Europe

Megosztás

Greenhushing, granularity, downstream emissions – csak néhány fogalom azok közül, amelyeket a digitális reklámiparban egyre többet használnak egy márka, egy weboldal vagy egy hirdetési kampány környezetbarát megítélése kapcsán. Azért, hogy a digitális iparágon belül mindenki ugyanazt értse egy-egy fogalom alatt a fenntarthasósági törekvések, célok és gyakorlati megvalósítás kapcsán, az IAB Europe fenntarthatósági szabványokat kidolgozó bizottsága egy fogalomtárat készített a legfontosabb kifejezések definícióiból.

Az IAB Europe fenntarthatósági témával kapcsolatos szószedetét Dokumentumtárunkban éritek el.

Az IAB Europe fenntarthatósági szabványokat kidolgozó bizottsága 2022 őszén alakult meg azzal a céllal, hogy a szervezet tagjai által közösen kidolgozott sztenderdek követésére ösztönözzék az iparág szereplőit, és segítsenek csökkenteni a digitális médiumok működése során felhasznált energia mennyiségét és a szén-dioxid-kibocsátást.

Illusztráció: Alexas_Fotos / Pixabay

Kapcsolódó: