Fenntarthatósági útmutatót adott ki az IAB Tech Lab a programozott hirdetések kapcsán

Megosztás

Az IAB Technology Laboratory kidolgozott egy útmutatót, amely a fenntartható média legjobb gyakorlatát mutatja be az automatizált hirdetésekre vonatkozóan. Az IAB Tech Lab Fenntarthatósági Munkacsoportja által készített „The Sustainability Playbook” az iparági szakembereknek nyújthat segítséget abban, hogy pontosan mit jelent a környezetbarát reklámozás és hogyan lehet azt a gyakorlatban megvalósítani.

A Playbook elsősorban a médiavásárlók és -értékesítők számára mutatja be azokat a lépéseket és a már bevált gyakorlatokat, amelyek által csökkenteni tudják programmatic ellátási láncaik szén-dioxid-kibocsátását. Az értékesítési oldalon az útmutató a multi-hop viszonteladási mód és a cookie-szinkronizálás korlátozását, illetve minden hirdetési egység egyedi, állandó azonosítójának bevezetését javasolja az oldalon, akár a Global Placement ID (GPID) használatával. A médiavásárlókat pedig arra biztatják, hogy a GPID alkalmazásával csökkentsék az ismétlődő kérésekre vonatkozó ajánlattételek számát, és lehetőség szerint használják az interoperábilis azonosítókat.

A Dokumentumtárból letölthető Sustainability Playbookban megfogalmazott ajánlások célja a fenntartható média legjobb gyakorlatainak népszerűsítése az automatizált hirdetések terén.

Az IAB Technology Laboratory az IAB keretei között működő non-profit, kutatás-fejlesztési konzorcium, amely a különböző sztenderdek, szoftverek és szolgáltatások fejlesztése által egy hatékony és fenntartható digitális médiapiac kialakítását célozza, tagcégeinek listája itt található.

Illusztráció: Austin Distel / Unsplash

Kapcsolódó: