Ingyenesen tesztelhetik a weboldalak szén-dioxid-kibocsátásukat a Neo Interactive mérőoldalán
Zöld honlap, zöld holnap – ezzel a szlogennel indította útjára a Neo Interactive legújabb kezdeményezését. A digitális ügynökség által létrehozott...
Zöld honlap, zöld holnap – ezzel a szlogennel indította útjára a Neo Interactive legújabb kezdeményezését. A digitális ügynökség által létrehozott...
"A digitális reklámipar egyik vezető szereplőjeként pontosan tudjuk, milyen nehéz eligazodni és helyes döntéseket hozni a fenntarthatóság és a felelős...
Egy friss kutatás szerint ha egy online hirdetés kétszer annyi ideig látszik, kétharmaddal csökken az általa generált karbonkibocsátás. Az iparág...
Az IAB Technology Laboratory kidolgozott egy útmutatót, amely a fenntartható média legjobb gyakorlatát mutatja be az automatizált hirdetésekre vonatkozóan. Az...
Az IAB Europe közleményben jelentette be, hogy 20 nemzeti IAB írta alá az európai közös fenntarthatósági kötelezettségvállalási megállapodásról szóló okmányt,...
Explains címmel indított videósorozatot az IAB Europe, amelyben különböző iparági témákról, problémákról, kihívásokról és új trendekről beszélnek iparági szakértők, vagyis...
Sustainable Digital Advertising, azaz fenntartható digitális reklámozás – néhány éve még csak niche téma volt, napjainkban az egyik legtöbbet emlegetett...
Az IAB Europe tizenhatodik alkalommal rendezi meg májusban a már hagyománnyá vált, legnagyobb éves eseményét, az Interactot, amelyen európai hirdetők,...
Még tavaly szeptemberben írtunk arról, hogy az IAB Europe egy új, fenntarthatósági szabványokat kidolgozó bizottság megalakítását tervezi, hogy ezen sztenderdek...
A márkák minden platformon folyamatosan versengenek a fogyasztók figyelméért és idejéért, miközben azt a legjobban megfogalmazott üzenetet keresik, amellyel beférkőzhetnek...