Brand safety témában kíváncsi véleményetekre az IAB Europe

Megosztás

Elindult az IAB Europe éves márkabiztonsági felmérése, amelyben IAB-tagcégeket kérdeznek arról, hogyan kezelték ezt a kérdést az előző évben. Az első ilyen közvélemény-kutatást még 2017-ben indította el a szervezet azzal a céllal, hogy felmérje, pontosan hogyan küzd vagy mit tesz a digitális iparág a márkabiztonság megteremtése érdekében. Az azt követő évek kutatásai így már arról is szóltak, hogy a témában milyen előrelépés történt az előző évi tapasztalatokhoz képest.

Az idei brand safety felmérésben azt összegzik, hogy ki, milyen eszközöket talált a leghasznosabbnak a probléma megoldásában, milyen csatornáknak lenne szüksége még több támogatásra a márkabiztonság kezeléséhez, és milyen lépéseket kell tenni 2024-ben azért, hogy minden kampány minőségi környezetben jelenhessen meg.

A márkabiztonsági kérdőívet kitöltők között egy 200 eurós Amazon-utalványt sorsolnak ki. A kérdőívet itt éritek el.
A tavaly márciusi brand safety poll eredményeit összegző jelentést a dokumentumtárunkban találjátok.

Kapcsolódó: