Elindult az IAB Europe éves márkabiztonsági felmérése, amelyben IAB-tagcégeket kérdeznek arról, hogyan kezelték ezt a kérdést az előző évben. Az első ilyen közvélemény-kutatást még 2017-ben indította el a szervezet azzal a céllal, hogy felmérje, pontosan hogyan küzd vagy mit tesz a digitális iparág a márkabiztonság megteremtése érdekében. Az azt követő évek kutatásai így már arról is szóltak, hogy a témában milyen előrelépés történt az előző évi tapasztalatokhoz képest.
Az idei brand safety felmérésben azt összegzik, hogy ki, milyen eszközöket talált a leghasznosabbnak a probléma megoldásában, milyen csatornáknak lenne szüksége még több támogatásra a márkabiztonság kezeléséhez, és milyen lépéseket kell tenni 2024-ben azért, hogy minden kampány minőségi környezetben jelenhessen meg.
A márkabiztonsági kérdőívet kitöltők között egy 200 eurós Amazon-utalványt sorsolnak ki. A kérdőívet itt éritek el.
A tavaly márciusi brand safety poll eredményeit összegző jelentést a dokumentumtárunkban találjátok.
Kapcsolódó:
- A fogyasztók ma már elvárják a márkáktól, hogy hiteles weboldalakon hirdessenek
- Frissült az IAB Europe digitális hirdetésekre vonatkozó minőségi útmutatója
- InfoScreen: Kijelzőinkkel környezetbarát, nyugodt és befogadó környezetet biztosítunk a reklámkampányoknak
- Óvakodj az MFA-oldalaktól! Így ismerd fel a reklámtemetőket!
- Adatokon alapuló brand safety elemzés készült
- Brand safety-rendszer a Dot Creative-tól