“Hatalmas erő rejlik a közösségi platformok virtuális eladásösztönző erejében”
Az IAB Hungary második alkalommal hirdette meg a legjobb digitális marketing témájú szakdolgozatok versenyét. A négy díjazott egyike Oláh Eszter,...
Az IAB Hungary második alkalommal hirdette meg a legjobb digitális marketing témájú szakdolgozatok versenyét. A négy díjazott egyike Oláh Eszter,...
Megszületett az első szakmai elemzés a Dot Creative nemrég indult brand-safety szolgáltatása, a Syntax adatai alapján. (tovább…)
Townsend Feehan, az IAB Europe ügyvezetője jegyzi azt az írást, amely a minőségi újságírás fontosságára és a médiacégek helyzetére hívja...
2015 ijesztő évként vonul be a digitális média történelemkönyvébe. Akárhogy is csűrjük-csavarjuk, a nagyság átka és hasonlók, az egyre dominánsabb...
“Humans, not Robots, are responsible agents. Robots should be designed and operated as far as practicable to comply with existing...
Az amerikai felnőttek már 2013-ban többet interneteztek, mint amennyit a tévét nézték, 2014-ben pedig az Egyesült Királyságban is a netezés felé billent a...
Pár éve rendhagyó és mélyreható folyamatok indultak el a marketingben. A globális gazdasági válság hatására a marketing és a marketingesek...