Józsa Ferenc: A Google AdSence papírcsekkeitől a Coviddal érkezett stream hype-ig
"Úgy cseppentünk ebbe a világba média oldalról, hogy előtte sosem láttunk ügynökséget. Fogalmunk nem volt arról, hogyan épül fel egy...
"Úgy cseppentünk ebbe a világba média oldalról, hogy előtte sosem láttunk ügynökséget. Fogalmunk nem volt arról, hogyan épül fel egy...
Barnóth Zoltán 1999-ben sajtóvásárló gyakornokként került a szakmába. Aztán megüresedett egy tervezői hely, hozzá kerültek azok az ügyfelek, akik "valami...
„A piac és annak szereplői sajnos sokat tettek azért, hogy a globális tech óriások, a GAMAM tagjai előnyhöz jussanak a...
"Főként gyakorlati ismereteket és készségeket átadni kívánó intézményként, a szaktárgyi oktatóink és vendégelőadóink kiválasztásánál elsődleges szempont, hogy mennyire aktívak szakmailag,...
Novák Péter a kezdetektől fogva a hazai digitális piaci történések sűrűjében tartózkodott, pedig eleinte nem nagyon volt kedve megnézni édesapja...
Személyes tapasztalaton alapuló hiányérzet hívta életre azt a céget, amely digitális kijelzőket telepít társasházakban, hogy annak lakói a ház ügyes-bajos...
"A podcast több szempontból is prémium médium: egyrészt hallgatói jó módú, fiatal, városi, intelligens emberek; másrészt elképesztően hatékony a műsorokban...
Új sorozatot indítottunk itt a blogon, mert múlt év végi kérdőíves felmérésünkre adott válaszaitokból kiderült, hogy szívesen olvasnátok a munkacsoportok...
Legutóbbi kérdőíves felmérésünkre adott válaszaitokból kiderült, hogy szívesen olvasnátok a munkacsoportok éves célkitűzéseiről, azok megvalósulásáról és tényleges munkájáról. Vettük az...
Új tagjainkat bemutató sorozatunkban ezúttal a Los Angeles-i és belgrádi bázisuk után Szegeden irodát nyitó Brid.TV üzletfejlesztési vezetője, Milan Djukic...