Vonja vissza!
Posztunkban változtatás nélkül közöljük a Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB Hungary, közös szakmai álláspontját a kormánynak a reklámpiacot...
Blokkolásgátló
A hirdetésblokkolók böngészőkhöz installálható kiegészítők, amik - ahogy a nevük is mutatja - arra szolgálnak, hogy az internetezőket tartalomfogyasztás közben...
IAB programmatic felmérés – Töltsetek és nyerjetek!
Az IAB Europe felhívja a hirdetők, médiaügynökségek és kiadók képviselőit, azaz Benneteket, hogy vegyetek részt a szervezet Programmatic Advertising kutatásában, és...
Márkaépítés mobilon – IAB Europe Webinar-sorozat
Ajánlottunk már korábban is IAB Europe által szervezett online szemináriumot, akkor éppen viewability témában. Annak a fejtágítónak, illetve az Ad...
A multiscreené és az okostelevízióé a jelen
Az IAB április 20-án adta ki a The Changing TV Experience: Attitudes and Usage Across Multiple Screens, azaz 'A televíziónézés átalakulása:...
Mérni, ami mérhető
Mérésügyi szakmai tervezet Az IAB Europe Brand Advertising Committee április 23-án szakmai tervezetet bocsátott ki, ami évekre meghatározhatja azt, hogy mit...
A viewability nem új fétis, hanem az első lépés egy új értékrend felé
A legutóbbi posztban utaltunk George Ivie-nak, az Egyesült Államokban nagy hatalmú MRC (Media Rating Council) szabályozó szervezet főnökének állásfoglalására a display hirdetések...
Viewability 2.0 – Pisztoly a fejhez
A digitális display hirdetések láthatósága, azaz a Viewability témakörét pont egy hónapja, az IAB Europe tanulmányának megjelenése kapcsán igyekeztem történelmi...
JE SUIS NET NEUTRAL – Én kiállok a netsemlegesség mellett!
Elítélem azokat a szolgáltatókat, akik üzleti gyakorlatukkal korlátozzák a netsemlegesség elvét! Cöfködés helyett javaslom mindenkinek, aki a netsemlegesség mellett van, hogy kezdje...
Önplágium – Üzenet a múltból
Kedves Barátaink! Nincs két hónapja, hogy február 4-én beköszöntünk IAB Hungary bloggal. Azóta megdupláztuk az IAB Hungary Facebook-követőinek számát, utolsó posztunkat 567-en olvastátok,...
Az ügyfelet nem lehet leváltani
Az amerikai felnőttek már 2013-ban többet interneteztek, mint amennyit a tévét nézték, 2014-ben pedig az Egyesült Királyságban is a netezés felé billent a...
Szuperhősképző – Digitális Mesterkurzus 3.0
- Ha gyakorló online médiás vagy marketinges vagy, és csillogóra políroznád a tudásodat. - Ha már beleástad magad az online-ba, de jó...