Kérdőív – A reklámipari szereplők közérzetét vizsgálja az MRSZ

Megosztás

A Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közösen már az ötödik alkalommal készíti el a szövetség Barométer kutatását, amelyben a kommunikációs iparág aktuális helyzetét és jövőbeli kilátásait térképezi fel az MRSZ és társszövetségei tagjainak vezetői körében.

A jelenlegi kérdéssor az utóbbi évtizedek legkomplexebb válságának hatásaival küzdő reklámipar szereplőinek állapotát, közérzetét és kilátásait vizsgálja, miközben a hazai cégvezetők, döntéshozók média- és marketingkommunikációs költésekről szóló idei és 2023-as várakozásait is rögzíti.

Arra kérünk titeket, segítsétek válaszaitokkal a kutatást, hogy minél teljesebb kép állhasson össze a kommunikációs iparág és reklámszakma jelenlegi állapotáról. A 10-15 perc alatt megválaszolható kérdőív 2022. december 15. éjfélig ezen a linken tölthető ki: https://cloud.capitris.hu/scoresgroup/survey/MRSZ_5?uid=MRSZ2022

A korábbi MRSZ Barométer kutatások 2020 májusában, 2020. augusztus-szeptember időszakban, 2021. február-márciusban és 2022 januárjában zajlottak, ezek eredményeit a Magyar Reklámszövetség weboldalán olvashatjátok.

Kapcsolódó: