A CES minden évben izgalmas betekintést ad a technológia új trendjeibe, és ez idén sem volt másképp. Ezúttal a ZenithMedia gyűjtését ajánljuk figyelmetekbe.
Az ügynökség munkatársai három kulcstrendet azonosítottak a januári eseményen:
- A technológia egyre inkább implicitté válik, és “a háttérből” javítja az életminőségünket.
- Egy adott technológia eredete és etikai vonatkozásai mind fontosabbá válnak, és a márkáknak is figyelembe kell venniük ezt a szempontot.
- Az AI (mesterséges intelligencia) mostanra több mint puszta buzzword, sőt egyre fontosabbá válik a személyre szabott fogyasztói élmények fejlesztésében.
A ZenithMedia a CES-en megfigyelt trendekről és különösen izgalmas példákról készített egy összefoglalót. Ebben az ügynökség felvillant néhány gondolatot olyan témákról, mint az okosotthonok, a hordható eszközök fejlődése, a home office technológiai vonatkozásai vagy a fenntarthatóság, és ígéretes termékfejlesztéseket is mutatnak.
Az összefoglaló teljes egészében letölthető a Zenith weboldaláról, de tagjaink Dokumentumtárunkban közvetlen is elérik.
Illusztráció: Gerd Altmann / Pixabay
Kapcsolódó:
- Technológiai trendek az idei CES-ről
- Kantar: Okosabb adathasználat, új technológiák, inflációs kihívások és zöld innovációk várhatók 2023-ban
- Egy kis figyelmet kérsz, de méred is? Kérdezte a Teads a marketingesektől
- Ügynökségek előrejelzései 2023-ra: táguló videós univerzum, növekvő search és óvatos optimizmus