Egyre nagyobb az AI szerepe a fogyasztói élmények személyre szabásában

Megosztás

A CES minden évben izgalmas betekintést ad a technológia új trendjeibe, és ez idén sem volt másképp. Ezúttal a ZenithMedia gyűjtését ajánljuk figyelmetekbe.

Az ügynökség munkatársai három kulcstrendet azonosítottak a januári eseményen:

  • A technológia egyre inkább implicitté válik, és “a háttérből” javítja az életminőségünket.
  • Egy adott technológia eredete és etikai vonatkozásai mind fontosabbá válnak, és a márkáknak is figyelembe kell venniük ezt a szempontot.
  • Az AI (mesterséges intelligencia) mostanra több mint puszta buzzword, sőt egyre fontosabbá válik a személyre szabott fogyasztói élmények fejlesztésében.

A ZenithMedia a CES-en megfigyelt trendekről és különösen izgalmas példákról készített egy összefoglalót. Ebben az ügynökség felvillant néhány gondolatot olyan témákról, mint az okosotthonok, a hordható eszközök fejlődése, a home office technológiai vonatkozásai vagy a fenntarthatóság, és ígéretes termékfejlesztéseket is mutatnak.

Az összefoglaló teljes egészében letölthető a Zenith weboldaláról, de tagjaink Dokumentumtárunkban közvetlen is elérik.

Illusztráció: Gerd Altmann / Pixabay

Kapcsolódó: