Egyre nagyobb az AI szerepe a fogyasztói élmények személyre szabásában
A CES minden évben izgalmas betekintést ad a technológia új trendjeibe, és ez idén sem volt másképp. Ezúttal a ZenithMedia...
A CES minden évben izgalmas betekintést ad a technológia új trendjeibe, és ez idén sem volt másképp. Ezúttal a ZenithMedia...
A Dentsu előrejelzése után a Zenith, a Magna és a GroupM decemberi becsléseiből szemezgetünk. (tovább…)
Megérkeztek a globális ügynökségi hálózatok szokásos év végi előrejelzései, amelyeket ezúttal egységesen december 9-én mutattak be. Ezekből szemezgetünk. (tovább…)
Globális előrejelzést adott ki a Zenith, amely szerint jövőre már a digitális médiafelületek 69 százalékával programmatic rendszereken keresztül kereskednek. (tovább…)
Két ügynökségcsoport is nemrégiben jelentette meg reklámköltés-előrejelzését: a Zenith globális fókusszal, míg a Magna az amerikai piacra vonatkozóan. Ezekből szemezgetünk. ...
Az ügynökségi holdingok évről-évre, akár évente többször is kiadnak előrejelzést a reklámköltés alakulásáról. Decemberben jellemzően egy napon teszik elérhetővé az...