A Legjobb szakdolgozat pályázat egyetemi roadshow-jának újabb állomása az ELTE Gazdaságtudományi Karának campusa volt, ahol április 19-én a digitális reklámeszközök és a digitálismédia-piac szereplőinek bemutatása kapcsán tartott előadást az Oktatási Munkacsoportból Erdélyi Eszter, az Atmedia digitális vezetője és Kenessey Adrien, a Telex értékesítő csapatának vezetője. Az IAB Hungary szervezetről és tevékenységéről Papliczky Pál ügyvezető beszélt.
Az előadást az ELTE-hallgatókkal közös interaktív beszélgetés zárta, amely során az iparágban elérhető pozíciókról, karrierlehetőségekről és az ehhez szükséges készségekről kérdeztek a diákok. Az előadáson több mint kétszáz hallgató vett részt, akik az óra végén egy igaz-hamis állításokat tartalmazó feladatsorral tesztelhették a hallottakból szerzett tudásukat. “Életem egyik legmeghatározóbb élménye volt ennyi leendő kollégának beszélni a digitális piacról. Köszönöm az ELTE GTK hallgatóinak és a Marketing Tanszéknek, hogy ezt lehetővé tették” – posztolta LinkedIn-en Erdélyi Eszter az előadást követően.
“Az Oktatási Munkacsoport kiemelt feladata a szakmai utánpótlás kinevelésének támogatása, ezért minden meghívásnak szívesen teszünk eleget. Szeretnénk megköszönni a szervezést az EMOK-nak és Dr. Brávácz Ibolyának, az ELTE GTK adjunktusának” – fogalmazott Kenessey Adrien, majd hozzátette, abban bízik, hogy hamarosan más egyetemeken is folytatódhat a Legjobb szakdolgozat-roadshow.
A tavalyi év fontos mérföldkő volt az Oktatási Munkacsoport életében, a 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatra beérkezett nevezéseket ugyanis már nemcsak a munkacsoportban dolgozó szakemberek, de a tavaly februárban megalakult Oktatói Klub tagjai is értékelték, amelyhez azóta is folyamatosan csatlakoznak a hazai felsőoktatási intézmények digitális marketing oktatói. Ősszel pedig először köszönthettünk az IAB közösségében egy felsőoktatási intézményt is: az International Business School rektorhelyettesével, dr. Rácz Mártonnal készített interjúnkat itt olvashatjátok.
A jelentkezéseket 2024. november 30-ig várjuk ezen az oldalon keresztül. A tavalyi verseny győzteseiről itt, a két évvel ezelőtti pályázat nyerteseiről itt, a Covid-járvány miatt összevont 2019/2020. évi nyertesekről itt, a 2018-as díjazottakról pedig itt lehet olvasni. Minden egyéb információt megtaláltok a Legjobb szakdolgozatoldalán.
Kapcsolódó:
- Marketingszakos hallgatót kerestek gyakornoki pozícióra? Az IBS diákjai jelentkeznek!
- Néz Kata: A pályakezdő fiatalokat, a jövő digitális tehetségeit kell támogatnunk
- Ismét díjaztuk a digitális marketing témában készült legjobb szakdolgozatokat
- Petfluencerekkel foglalkozó téma nyerte mesterszakon a Legjobb szakdolgozat pályázatot
- A közösségi média női önértékelésre gyakorolt hatását vizsgálta a Legjobb szakdolgozat pályázat alapszakos nyertese