40 milliárd euró felett az európai digitális piac
Az Interact konferencián mutatta be az európai online piac számait az IAB Europe. Nem lehet panaszunk: 12,2 százalékos növekedés és...
IAB NORI: Tovább nőtt a digitális piac
Megjelent az IAB Hungary 2017 első negyedévi NORI bevallása. Az önbevalláson alapuló mérés szerint a hazai digitális piac az előző...
Új vezető kerestetik a Programmatic munkacsoport élére
Vándor Attila, a Programmatic munkacsoport eddigi vezetője munkahelyet és ezzel szakmai fókuszt vált. Attila munkájának most nem lesz része a...
Teljes a Reklámtorta!
A digitális szegmensről már március elején megvoltak az adatok, mostanra a televíziós piac számai is ismertté váltak, így teljes a...
Az IAB Hungary elutasítja a reklámadó emelését
A kormány 2017. május 3-án az iparág által korábban is elutasított, a piac egészére nézve károsnak minősített reklámadó mértékének emelését...
Ismét Digitális Mesterkurzust rendezünk!
A MAKSZ-szal közös képzésünk májusban indul, és már most lehet jelentkezni. Részletek alább. (tovább…)
Hirdetőknek szóló képzés az IAB Hungary-tól
Újabb IAB Thematics képzést szervezünk. A téma ismét a programmatic, ezt az alkalmat azonban kifejezetten ügyféloldali szakembereknek ajánljuk. (tovább…)
Mérjük fel együtt a hazai programmatic kínálatot!
Az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja elkészíti a PiacTÉR-KÉP-et, amelyet aztán rendszeresen frissítenek is. Alább elmondjuk, mi ez, és miért lesz...
Magyar vonalvezető készült az IAB programmatic fee kalkulátorához
Az IAB angol nyelvű kalkulátort készített, amely a programmatic kampányok transzparenciáját növeli, és hasznos segédletet jelent e téren hirdetőknek és...
“A reklámblokkoló használata bizony lopás”
Ambruszter Géza, az IAB Hungary reklámblokkolással foglalkozó Lost and Found munkacsoportjának vezetője az Evolution konferencián adott az adblockingról hazai helyzetképet...
Máth András az IAB Hungary új ügyvezetője
Máth András márciustól látja el az ügyvezetői feladatokat, és Somogyi Endrétől veszi át a stafétát. (tovább…)
20 százalék felett bővült a digitális reklámpiac
Az IAB Hungary a mai napon, az Evolution konferencia keretében jelentette be a tavalyi évre vonatkozó Adex-számokat, valamint az idei...