Mérjük fel együtt a hazai programmatic kínálatot!
Az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja elkészíti a PiacTÉR-KÉP-et, amelyet aztán rendszeresen frissítenek is. Alább elmondjuk, mi ez, és miért lesz...
Magyar vonalvezető készült az IAB programmatic fee kalkulátorához
Az IAB angol nyelvű kalkulátort készített, amely a programmatic kampányok transzparenciáját növeli, és hasznos segédletet jelent e téren hirdetőknek és...
“A reklámblokkoló használata bizony lopás”
Ambruszter Géza, az IAB Hungary reklámblokkolással foglalkozó Lost and Found munkacsoportjának vezetője az Evolution konferencián adott az adblockingról hazai helyzetképet...
Máth András az IAB Hungary új ügyvezetője
Máth András márciustól látja el az ügyvezetői feladatokat, és Somogyi Endrétől veszi át a stafétát. (tovább…)
20 százalék felett bővült a digitális reklámpiac
Az IAB Hungary a mai napon, az Evolution konferencia keretében jelentette be a tavalyi évre vonatkozó Adex-számokat, valamint az idei...
Evolution: “A tartalmak egyenlővé válnak”
Március 1-2-án Evolution konferencia. Afféle last minute ajánlóképp mini interjút készítettünk Csermely Ákos főszervezővel. (tovább…)
Chatbotok és Instant Articles az IAB Cafén
Február 16-án megújult formában, a jó beszélgetéseken és sörökön túl szakmai tartalommal jelentkezett az IAB Café....
Ott leszünk az Evolution konferencián
Március 1-jén kezdetét veszi az Evolution konferencia, és mi is ott leszünk! Alább mutatjuk, hol találkozhatsz az IAB Hungary előadóival,...
Programmatic Kisokos készült!
Nem jelent még meg hasonló edukációs anyag itthon, így az IAB Programmatic munkacsoportja által készített dokumentum minden túlzás nélkül hiánypótló. ...
Friss formátumban érkezik az IAB Café
Gyertek el február 16-án, mutatjuk, miért érdemes! (tovább…)
Nagy ígéretek helyett nagy eredmények
A címben foglaltakra törekszik 2017-ben Barnóth Zoltán. A tavalyi év eredményeiről és az idei év terveiről kérdeztük az IAB Hungary...