Az ős Netscape-től a technológiával dúsított emberig – Interjú Barnóth Zoltánnal
Barnóth Zoltán 1999-ben sajtóvásárló gyakornokként került a szakmába. Aztán megüresedett egy tervezői hely, hozzá kerültek azok az ügyfelek, akik "valami...
Barnóth Zoltán 1999-ben sajtóvásárló gyakornokként került a szakmába. Aztán megüresedett egy tervezői hely, hozzá kerültek azok az ügyfelek, akik "valami...
Teljes létszámban felsorakozott az ítészek csapata az Év videós hirdetése versenyhez, amelyet az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja hirdetett meg....
„A piac és annak szereplői sajnos sokat tettek azért, hogy a globális tech óriások, a GAMAM tagjai előnyhöz jussanak a...
A digitális marketing 450 szakkifejezésének definíciójával jelent meg az IAB Hungary megújult fogalomtára. Az új platform már a Pressonline CMS...
A Magyar Reklámszövetség a reklám- és médiaipari vállalkozásokat képviselve ismét egyeztetéseket kezdeményezett a kormánnyal annak érdekében, hogy legalább újabb egy...
Ezt a hangzatos címet viseli a Tiktok és a TBWA közös trendösszefoglalója, amelyet tagjaink számára elérhetővé is tettünk dokumentumtárunkban. (tovább…)
A Prebid.org első magyar tagjává és technológiai partnerévé vált az Ads Interactive Media Group, amelynek hírét közleményben jelentette be a...
A kampányok hétszer nagyobb hatást képesek elérni, ha a márkáknak sikerül megtalálniuk az arra legfogékonyabb közönségüket. Vagyis ahhoz, hogy egy...
A brit The Trade Desk Intelligence és a YouGov piackutató cég arról készített közös felmérést, milyen hatással lehet a márkákra,...
A Dentsu ismét megjelentette a már 14 éve hagyománnyá vált, a következő esztendőre vonatkozó médiatrend előrejelzését, amelyben a technológiai innováció...